فهرست کالا‌های معاف از مالیات ارزش افزوده در ۱۴۰۳ اعلام شد + لیست تغییرات اقلیمی مهمترین تهدید برای محصول زعفران است قفل واگذاری زمین برای ایجاد شهرک‌های صنعتی، در دولت سیزدهم شکسته شد طلا و سکه در بازار مشهد چند؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) استاندار خراسان‌رضوی: شاهد رشد ۲۰ درصدی صادرات استان در دولت سیزدهم هستیم نرخ طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال امروز (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) مهلت ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی تمدید شد + جزئیات نرخ اجاره‌بها در منطقه فرامرز عباسی مشهد چند؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) خبر مهم برای متقاضیان وام قرض‌الحسنه + جزئیات سرنوشت تعطیلی شنبه‌ها چه شد؟ + فیلم ایران در تولید گندم به پایداری رسید «اعتبار مالیاتی» ابتکار دولت برای حمایت از شرکت‌های  دانش بنیان‌ بازگشت طلافروش‌های مشهدی به بازار | پلمب‌ها باز شد چرا سود سهام عدالت برای برخی افراد واریز نشد؟ شرایط فروش ۲ محصول سایپا برای جایگزینی خودرو‌های فرسوده اعلام شد | اسامی خودرو‌ها و زمان تحویل جزئیات پرداخت مالیات ۱۴۰۲ در ۱۵ قسط مساوی قیمت طلا در بازار جهانی امروز چند؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) احتمال تغییر حقوق کارگران جزئیاتی جدید از ادامه طرح کالابرگ الکترونیک فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو ویژه عید قربان با تحویل ۹۰ روزه + جزئیات (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) کفن فروش: کارتخوان نداریم، کارت به کارت کنید! پلمب یک میوه‌فروشی در خیابان فرامرز عباسی مشهد فرصت انتخاب خودرو‌های وارداتی امشب به پایان می‌رسد واردات گوشی‌های اپل آزاد می‌شود؟ + سند (۹ خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز | حباب سکه بیشتر شد (چهارشنبه، ۹ خرداد ۱۴۰۳) واکنش مثبت بورس به یک خبر خوب | گزارش وضعیت بازار سهام (۹ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دریافت وام تا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن چه شرایطی دارد؟ + جدول (۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۷۷۱۰
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
  • ۱
دریافت وام تا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن چه شرایطی دارد؟ + جدول (۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰)
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان گفت: بعد از زمان ابلاغ دستورالعمل به بانک‌ها اعطای وام بدون ضامن به واجدین شرایط قابلیت اجرا خواهد داشت و هیچ کس نمی‌تواند با یک شرایط سخت تری تضامین را از متقاضیان بگیرد.

طنین همتی، شهرآرانیوز، حمید صفایی نیکو، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان، درباره نحوه پرداخت وام بدون ضامن در شعب بانک های استان در گفت‌و گو با شهرآرانیوز گفت: بانک‌ها مکلف شدند تا ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۱۰بهمن ماه دستورالعمل پرداخت وام را به شعب خود ابلاغ کنند. این دستورالعمل جنبه عملیاتی دارد.

وی افزود: در دستورالعمل بانک‌ها در واقع شرایط اعطای تسهیلات را در خصوص ضامنین عنوان کرده بطوریکه به کارمندان دولت و سازمان و نهاد‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی به چه ترتیب باشد. قطعا بعد از زمان ابلاغ قابلیت اجرا خواهد داشت و هیچ کس نمی‌تواند با یک شرایط سخت تری تضامین را از متقاضیان بگیرد؛ و این حق برای کسی که تسهیلات می‌گیرد محفوظ است و این دستورالعمل هم باید به شعب ابلاغ شود و هم اجرا کنند و تا الان باید این ابلاغ به همه شعب بانک صورت گرفته باشد.

وی در پاسخ به اینکه اعتبار سنجی متقاضیان وام‌های بدون ضامن چقدر زمان می‌برد، گفت: این اعتبار سنجی زمان بر نیست. اعتبار سنجی سامانه‌ای مربوط به بانک مرکزی است که هر بانک و شعبه‌ای می‌تواند‌ وارد این سامانه شود و رتبه بندی و امتیاز دهی افراد برای دریافت وام در این سامانه مشخص می‌شود و هیچ زمانی هم نمی‌برد.
زمان پرداخت وام چه موقعی است و آیا بعد از اعتبار سنجی پرداخت وام محقق شدنی است و بانک مکلف به پرداخت وام هستند؟ وی در پاسخ به این سوال تصریح کرد: بانک‌ها موظف به پرداخت وام به واجدین شرایط بدون هیچ عذر و بهانه‌ای هستند.

به گفته وی، در بخشنامه گفته شده اگر شاغل، بازنشسته و مستمری بگیری که دولتی است برای اینکه تسهیلات از بانکی بگیرد باید حقوق دستگاه سازمانی در همان بانکی که متقاضی مراجعه کرده متمرکز شده باشد.
وی افزود: طبیعتا وقتی یک دستگاه دولتی در یک بانکی حساب دارد و گردش کار دارد و‌ مسلما وقتی فردی را برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی می‌کند نیازی به تامین منابع نیست. بانک‌ها در نحوه ضمانت باید همه متحدالشکل عمل کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
میلم قراتکنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
0
0
باسلام بنده مراجعه کردم به بانک ملی شعبه خورزوق برای رفع سو چک صاحب کارم واز ریس شعبه سوال کردم که برخورد انسانی که نداشت وحالت توهین امیز با بنده برخورد کرد ایشان وظیفه دارن بنده یا امستل بنده را درست راهنمای کند نه برخورد ی که در شان یک ریس شعبه نیطت برخورد کند این افراد با برخوردشان مردم را نسبت به انقلاب بدبین می کنند خواهشمندم یک تذکر به ایشان داده شود اقای ابراهیمی ریس شعبه با تشگر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->