موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
سرخط خبرها

بازداشت ۱۱۶هزار متجاوز مرزی در شرق کشور

  • کد خبر: ۹۷۷۱۳
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
بازداشت ۱۱۶هزار متجاوز مرزی در شرق کشور
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور بیش از ۵۰ برنامه برای گرامیداشت دهه مبارک فجر پیش بینی کرده است تا یگان‌های مختلف بتوانند در این برنامه‌ها شرکت کنند.

امیررضا وثوقی | شهرآرانیوز؛ امیر سرتیپ رضا آذریان در آستانه دهه مبارک فجر با حضور در بین خبرنگاران به تشریح برنامه‌های ارتش در یوم ا... دهه فجر پرداخت و بیان کرد: هم زمان با آغاز دهه فجر، رژه موتورسواران از فرودگاه شهیدهاشمی نژاد تا میدان شهدا با حضور مسئولان لشکری، کشوری و مردم برگزار‌ می‌شود. همچنین برنامه‌هایی با محور جوانان، ایثار و مجاهدت، معنویت و بصیرت، قرآن و عترت و غیرت دینی، عدالت محوری و فسادستیزی، تکریم مقام زن و بنیاد خانواده، تولید ملی و کارآفرینی در این دهه برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، افزود: در این روز برنامه‌های خاصی با محور امنیت، ثبات و اقتدار جمهوری اسلامی در مشهد هم زمان با کشور برگزار می‌شود. در این روز نیرو‌های ارتش با امام جمعه مشهد و نماینده، ولی فقیه در استان دیدار می‌کنند و گزارشی از اقدامات قرارگاه شمال شرق ارتش ارائه خواهد شد.
امیر سرتیپ آذریان در ادامه اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری برنامه انس با قرآن، شرکت در نماز جمعه، بصیرت افزایی کارکنان و برنامه‌های مختلف برای خانواده‌های ارتشی در دهه فجر در دستورکار ارتش قرار گرفته است.

بازداشت ۱۱۶ هزار متجاوز مرزی

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون به همت نیرو‌های مرزبانی ارتش بیش از ۱۱۶ هزار نفر متجاوز مرزی دستگیر شده اند، گفت: در هر شبانه روز بیش از ۵۰۰ نفر متجاوز مرزی با تلاش نیروی انتظامی و ارتش در مرز‌های شرقی کشور دستگیر و تحویل مقامات قضایی می‌شوند تا برای خراسان رضوی مشکلات امنیتی به وجود نیاورند.

آمادگی ارتش برای مقابله با کرونا

آذریان با اشاره به اینکه با توجه به آغاز خیز ششم کرونا آمادگی خود را برای کمک به مردم به علوم پزشکی مشهد اعلام کرده ایم، گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال شرق کشور با هدف کمک به دانشگاه‌های علوم پزشکی این منطقه تاکنون ۷ بیمارستان خود را به پذیرش، بستری و درمان بیماران کووید۱۹ اختصاص داده است.

خودکفایی کامل در تجهیزات نظامی

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش، انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین انقلاب اجتماعی در دنیا بیان کرد و افزود: بعد از ۲۲ بهمن گروه‌های مختلف تلاش کردند تا این انقلاب تثبیت نشود، اما ارتش مقابل همه بدخواهان ایستاد.

وی اظهار کرد: با استفاده از جوانان و نخبگان ایران اسلامی هم اکنون همه سامانه‌های پدافندی کشور بومی است و نیروی زمینی ارتش ایران در سامانه‌های ارتباطی، موشکی، بالگردی و انواع توپخانه‌های دورزن و دقیق زن و سامانه‌های زمین به هوا وضعیت خوبی دارد و به همت نیرو‌های داخلی هیچ وابستگی نظامی به سازمان و کشور دیگری نداریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->