پخش زنده بازی ایران و بلغارستان در لیگ ملت‌های والیبال (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شوک هلدینگ خلیج فارس به نکونام| مذاکره با فرهاد مجیدی آغاز شد! ویدئو گل اورونوف برای تیم ملی ازبکستان در برابر ترکمنستان ویدئو خلاصه بازی تیم ملی ایران و هنگ کنگ(۱۷ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی فوتبال ایران و هنگ کنگ(۱۷ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| برد قاطع و ساده محرومیت بلندمدت مهرداد محمدی | جریمه ۲ میلیاردی برای حسین بادامکی وزیر ورزش: لیگ بعدی حتما با VAR برگزار شود سپاهان در پی جذب دوباره مدافع گرجستانی پرسپولیس پخش زنده بازی ایران و هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس؟ یامگا از ایران رفت ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال برابر هنگ کنگ (۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳) وضعیت گنگ حاج صفی برای حضور در آاک آتن محرومیت ۲ ساله در انتظار سرمربی لیگ برتری نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و برزیل(۱۷ خرداد ۱۴۰۳)| یک باخت دیگر... پخش زنده بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | جشن قهرمانی تیم خیبر خرم آباد در لیگ یک و صعود به لیگ برتر صعودی دیگر در کارنامه اکبر میثاقیان| صعود نوشهری‌ها به لیگ یک تاریخ و ساعت بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال | خلق شگفتی یا پنجمین شکست پائز؟
سرخط خبرها

نقش جبارف در استقلالی شدن آمانوف

  • کد خبر: ۹۸۸۲۹
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
  • ۱
نقش جبارف در استقلالی شدن آمانوف
بازیکن ازبک باشگاه استقلال درتلاش است به سرعت درترکیب تیم جدیدش جا بیفتد. آمانوف بعد از اولین تجربه خود در تمرین استقلال عمیقا به آینده خودش در این باشگاه امیدوار شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، عزیزبک آمانوف دومین بازیکن ازبک تاریخ باشگاه استقلال محسوب می‌شود. بازیکنی که پیش از حضور درایران با سرور جبارف که سابقه بازی در استقلال و سپاهان را دارد، مشورت کرده بود. آمانوف امیدوار است مانند هم وطنش دراستقلال بازی‌های درخشانی از خود به جا بگذارد. این بازیکن ازبک که اولین تمرین خود را با استقلال نیز پشت سرگذاشته درباره حضورش دراین باشگاه قدیمی آسیایی می‌گوید: «من از این انتقال خیلی خوشحالم. استقلال باشگاه بزرگی است که درآسیا نامش را می‌شناسد. من قدم به تیمی گذاشتم که بزرگان فوتبال آسیا آن را تجربه کرده‌اند. تلاش می‌کنم بهترین باشم.»

این بازیکن ازبک درباره اینکه چه آینده‌ای را برای خودش متصور است، گفت: «استقلال تیم بزرگی است که رقابت درآن دشوار است. باید بتوانم بهترین عملکرد را از خودم به جا بگذارم. من قبل از آمدن به استقلال با جبارف که در استقلال سابقه بازی دارد، مشورت کردم و ایشان درباره بازی دراین تیم بزرگ به من توصیه‌هایی کرده است. امیدوارم بتوانم بعد از حضور در استقلال پیراهن تیم‌های بزرگ‌تر را به تن کنم.»

آمانوف متولد شهر زرافشان ازبکستان

عزیزبک آمانوف بازیکن ۲۴ ساله استقلال، متولد منطقه زرافشان در استان نوایی ازبکستان است. او در سال ۲۰۱۷ و دیدار برابر بخارا، اولین بازی رسمی خود در لیگ ازبکستان را با لباس لوکوموتیو تاشکند انجام داد. این بازیکن رکورد جالبی را به ثبت رسانده و در زمان حضور در تیم سابق خود، به جز پست دروازه‌بانی در تمامی پست‌های دیگر به میدان رفته است.

این بازیکن ۱۸۰ سانتی‌متری و چپ‌پای ازبکی، فوتبالش را از رده‌های پایه لوکوموتیو تاشکند آغاز کرد و به جز یک مدت کوتاه که به صورت قرضی راهی بخارا شده بود، تنها لباس لوکوموتیو را بر تن کرده است.

آمانوف که به همراه لوکوموتیو تاشکند ۲ قهرمانی لیگ ازبکستان را به دست آورده، در رده‌های پایه کشورش از جمله تیم‌های ملی زیر ۲۰ و زیر ۲۳ سال حضور داشته و ۳ بار نیز برای تیم ملی بزرگسالان ازبکستان از جمله دیدار با سوئد به میدان رفته و یک گل هم مقابل تیم ملی مالزی به ثمر رسانده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
0
0
دیگه اقای اجر لو این دفعه حکم جهاد میدهد خجالت برای مردانی که دروغگو هستم اومدم را تحریک میکنند انشالله استقلال هم مثل سایر باشگاهها که بودی نابود میکنی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->