وقوع ۶۸ حادثه در پی وزش باد و بارش باران در مشهد(۲۰ اردیبهشت) وزش باد شدید در مشهد باعث جدا شدن ورق‌های کامپوزیت نمای یک هتل شد ۴۳ نقطه از مشهد درگیر آب گرفتگی شد | حجم بارش در مشهد به ۱۳ میلی‌متر رسید (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد مثل دبی نشد! | بارش شدید باران خللی در پروازها ایجاد نکرد راه‌آهن مشهد: مسافران زمان‌بندی برای رسیدن به ایستگاه راه‌آهن را در نظر بگیرند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵۰ دقیقه‌ تلاش آتش نشانان برای نجات دو جوان کارتن خواب از سیلاب کال خیام + عکس شهردار مشهد: ۶ هزار نیروی خدمات شهری مشغول فعالیت هستند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم رفع ۴۰ مورد آب‌گرفتگی درپی بارش‌های اخیر در مشهد + فیلم (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهدالرضا(ع) در تدارک ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت | اجرای بیش از ۳۰ برنامه ویژه برای دهه کرامت در مشهد + فیلم اعلام ویژه‌برنامه‌های دهه ادب و حماسه | همایش علمی «حکیم توس» در مشهد برگزار می‌شود آغاز جشن‌های دهه کرامت در مشهد | مدیریت شهری با فضاآرایی شهری به استقبال این دهه می‌رود بوستان‌های وکیل‌آباد و چهل‌بازه مشهد تعطیل شدند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال قانون ۳ هزار و ۲۵۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۸۴ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آماده‌باش تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تا ۴۸ ساعت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار فرماندار مشهد به دستگاه‌های خدمات‌رسان برای آمادگی مقابله با طوفان و بارش باران شدید (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار بارش سنگین و‌ پرحجم طی پنجشنبه در خراسان رضوی و مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آماده‌باش کامل مدیریت شهری در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی در مشهد آب تمام نقاط مشهد حد قابل شرب دارد برگزاری نخستین رویداد نوآوری‌های اجتماعی آب شهری در مشهد 
سرخط خبرها

سردار غیاثی: ارمغان انقلاب اسلامی عزت، سربلندی و استقلال برای مردم بود

  • کد خبر: ۹۸۸۷۲
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
سردار غیاثی: ارمغان انقلاب اسلامی عزت، سربلندی و استقلال برای مردم بود
فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای تبیین اندیشه‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تشریح دستاورد‌های این حرکت عظیم مردمی است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای تبیین اندیشه‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تشریح دستاورد‌های این حرکت عظیم مردمی است که با رهبری امام خمینی (ره) عزت، سربلندی و استقلال را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

به گزارش روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) سردار سیدهاشم غیاثی در جشنواره مالک اشتر سپاه افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی در برهه‌های حساس تاریخی همواره با تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب در دفاع از انقلاب اسلامی نقش فعال داشته اند و ۲۲ بهمن نیز نماد پیروزی ملت ایران بر رژیم طاغوت و استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی ضربه‌ای سهمگین بر پیکره استکبار جهانی بوده است، گفت: همه اقشار ملت ایران در مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی سهیم بوده اند و عهد و میثاق مردم با ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی روزبه روز مستحکم‌تر شده است.

تداوم توطئه چینی دشمنان

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از بدو پیروزی این انقلاب توطئه چینی و تحریم را علیه ملت ایران آغاز کردند، گفت: این اقدامات خبیثانه استکبار جهانی نه تنها راه به جایی نبرده است، بلکه مردم با بصیرت ایران اسلامی در برهه‌های حساس تاریخی همواره با تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب در دفاع از انقلاب اسلامی نقش فعال داشته اند.

وی با اشاره به اینکه استکبارستیزی و حمایت از مظلومان از مؤلفه‌های مهم تفکر انقلاب اسلامی است، گفت: امروز تفکر انقلاب اسلامی مورد علاقه و استقبال ملت‌های مظلوم منطقه و جهان است و جبهه مقاومت با بهره گیری از این تفکر و روحیه انقلابی در جبهه‌های مختلف در مقابله با صهیونیسم جهانی به پیروزی‌های بزرگی دست یافته است.

انقلاب اسلامی، منشأ بسیاری از پیشرفت‌ها

سردار غیاثی تأکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران مبدأ و منشأ بسیاری از پیشرفت‌ها و دستاورد‌ها در حوزه‌های مختلف علمی، پزشکی، تحقیقاتی و... شده است و این‌ها در سایه ایمان الهی و اتکا به توان داخلی به دست آمده  است.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن نماد پیروزی ملت ایران بر رژیم طاغوت و استکبار جهانی است، گفت: تبیین دستاورد‌های عظیم و منحصربه فرد انقلاب اسلامی رسالت مهم رسانه‌ها و فعالان فرهنگی و اجتماعی است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با تأکید بر اهمیت و لزوم تبیین اندیشه‌های انقلاب اسلامی در قالب‌های فاخر فرهنگی و هنری برای نسل نوجوان و جوان کشور، گفت: قشر جوان کشور امروز با روحیه انقلابی و تفکر جهادی در خطوط مقدم نبرد با دشمنان ایران اسلامی نقش آفرینی می‌کند.

سردار غیاثی تصریح کرد: سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای دفاع مقدس و شهدای دفاع از حریم اهل بیت (ع) و حماسه آفرینی‌های آنان گواه زنده بودن، نشاط و استمرار تفکر انقلاب اسلامی در عصر حاضرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->