داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از کدام جریان‌های سیاسی هستند؟ وزیر کشور: ۸۰ نفر از مراجعین موفق به ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری شدند چه کسانی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند؟ ماجرای خبر درگذشت «اسماء اسد» همسر بشار اسد چیست؟ قاضی‌زاده هاشمی: دیوار میان مردم و دولت را بر میدارم + فیلم مهرداد بذرپاش: وقت کم است | اقدامات شهید رئیسی را ادامه می‌دهم + فیلم محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نکرد آخوندی: من نگران ایرانم + فیلم قالیباف: اگر معتقد نبودم مشکلات قابل حل هستند هرگز وارد عرصۀ رقابت نمی‌شدم + فیلم وزیر خارجه اسبق بوسنی و هرزگوین در منزل شهید امیرعبداللهیان سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت نام ۲۲ نفر قطعی شده است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نمی شود بر اساس دیدگاه امام خمینی (ره) به کدام کاندیدای رییس جمهوری رای دهیم؟ علت غیبت حسن روحانی در چند جلسه عمومی اخیر مشخص شد عبدالناصر همتی کیست؟ + جزئیات و زندگینامه باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان هدف ایران است سید حسن خمینی: امام خمینی (ره) روح استقامت و پایداری را به ملت‌ها داد آلمان خواستار بهبود وضعیت بشردوستانه در غزه شد رژیم صهیونیستی حومه حلب را بمباران کرد نتانیاهو: جنگ غزه ادامه خواهد داشت
سرخط خبرها

رئیس جمهور پنجشنبه (۲۸ بهمن ۱۴۰۰) به قطر سفر خواهد کرد

  • کد خبر: ۹۹۲۲۱
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
رئیس جمهور پنجشنبه (۲۸ بهمن ۱۴۰۰) به قطر سفر خواهد کرد
رییس‌جمهور ایران به‌منظور شرکت در اجلاس ابرصادرکنندگان انرژی جهان در قطر، اواخر این هفته به این کشور سفر می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس‌جمهور ایران به‌منظور شرکت در اجلاس ابرصادرکنندگان انرژی جهان در قطر، اواخر این هفته به این کشور سفر می‌کند.

امیر قطر هفتم بهمن ماه امسال معاون نخست وزیر و وزیر خارجه کشورش راهی تهران کرد تا دعوت‌نامه حضور رییس‌جمهور کشورمان به‌عنوان مهمان ویژه اجلاس گازی قطر را تقدیم رئیسی کند.

مقامات قطری تا چند روز دیگر میزبان ابر صادرکنندگان انرژی جهان در دوحه خواهد بود.

ایران بعد از روسیه دارای بیشترین ذخایر گازی جهان است و قطر در رتبه سوم قرار دارد و بزرگ‌ترین منبع مشترک طبیعی گاز جهان نیز در اختیار ایران و قطر قرار دارد.

قطر در سال‌های اخیر بارها میزبان مسئولان ارشد کشورمان بوده و تلاش کرده سطح روابط دو کشور را در حد مطلوب نگه دارد.

قطری‌ها همواره سیاست حسن همجواری ایران در سال‌های اخیر را ستوده‌اند که مهم ترین آنها سال ۲۰۱۷ در بحبوحه تنش بین قطر و عربستان بود که ایران با وجود تحریم قطر از سوی شیخ‌نشینان حاشیه خلیج فارس، با باز گذاشتن راه هوایی و ارسال مواد غذایی به قطری‌ها کمک و آنها را از بحران خارج کرد.

اکنون با سفر رئیسی روابط دیرینه‌ و سنتی ایران و قطر وارد مرحله تازه‌ای می‌شود و یکی از مهم ترین دستاوردهای این سفر علاوه بر شرکت منتخب ملت ایران‌ در اجلاس مهم گازی جهان، تلاش برای افزایش میزان مبادلات تجاری دو کشور به یک میلیارد دلار است.

منبع: انتخاب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->