سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی
سرخط خبرها

قابلیت گایدز اینستاگرام برای همه کاربران فعال شد

  • کد خبر: ۵۰۲۲۷
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
قابلیت گایدز اینستاگرام برای همه کاربران فعال شد
گایدز اینستاگرام (Guides) می‌تواند بیشتر شبیه یک پست وبلاگ باشد، زیرا شامل متن به همراه عکس‌ها، گالری‌ها و ویدیو‌هایی است که موضوع مورد بحث را به تصویر می‌کشند.

به گزارش شهرآرانیوز، قابلیت گایدز در ابتدا برای گروهی از سازندگان فعال بود که محتوای مربوط به سلامت روان و رفاه را منتشر می کردند اما اکنون اینستاگرام اعلام کرده که این قابلیت برای همه کاربران موجود خواهد بود و گایدز دربرگیرنده انواع محتوا می‌شود.

هدف از طراحی فورمت گایدز فراهم کردن راهی برای سازندگان و بازاریابان اینستاگرام برای اشتراک گذاری محتوای طولانی در این شبکه اجتماعی است که تاکنون عمدتا روی مدیاهایی نظیر تصاویر و ویدیوها متمرکز بوده است. گایدز اینستاگرام می تواند بیشتر شبیه یک پست وبلاگ باشد زیرا شامل متن به همراه عکس‌ها، گالری‌ها و ویدیوهایی است که موضوع مورد بحث را به تصویر می‌کشند.

این قابلیت می تواند مدت زمانی که کاربران در اینستاگرام سپری می کنند را افزایش دهد زیرا کاربران ناچار نخواهند بود برای دسترسی به پستهای مورد نظرشان از طریق لینک قرار گرفته در صفحه سازنده محتوا یا لینک ارایه شده در استوریهای سازنده، به وب سایتها و وبلاگها بروند.

 

قابلیت گایدز اینستاگرام برای همه کاربران فعال شد

Instagram expands new ‘Guides’ feature to all users, upgrades Search

 

با توسعه بخشهای محصولات، مکان‌ها و پست‌ها، گایدز اینستاگرام اکنون می تواند حوزه های بیشتری را تحت پوشش قرار دهد. اینستاگرام می گوید استفاده از این قابلیت را راحت‌تر کرده است و ممکن است راهنمای محصولات در داخل بخش جدید خرید در این پتلفرم هم قرار بگیرد.

بازدیدکنندگان گایدز می‌توانند گایدز را در استوری‌ها و دایرکت‌ها به اشتراک بگذارند و دسترسی‌شان را توسعه بیشتری دهند.

همچنین اینستاگرام قابلیت جست و جو را آپدیت کرد و کاربران می‌توانند نامها، نام کاربری، هشتگ‌ها و مکان‌ها را جست و جو کنند. با تغییراتی که در بخش جست و جو انجام گرفته است، کاربران می‌توانند کلید واژه را در کادر جست و جوی اینستاگرام وارد کرده و محتوای مربوط به آن را در نتایج جست و جو مشاهده کنند.

بر اساس گزارش تک کرانچ، اینستاگرام اعلام کرده که آپدیت جست و جو به انگلیسی برای همه کاربران در کانادا، آمریکا، انگلیس، استرالیا، نیوزیلند و ایرلند موجود است و قابلیت گایدز برای همه کاربران توسعه پیدا کرده است.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->