ویژه برنامه‌های حرم مطهر در شب میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر اعلام شد ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت دهه کرامت + جزئیات شباهت‌های حضرت معصومه (س) با حضرت زهرا (س) حضرت معصومه (س) مظهر یک دختر اجتماعی در معنای دینی و اسلامی مشهدالرضا(ع)، میزبان همایش ملی «رویش امید» | رحیم‌پور ازغدی: حقوق زن و کودک، بزرگ‌ترین خط قرمز اسلام است  عطر شادی در بهشت هشتم پیچیده است | آغاز جشنی به بزرگی کرامت امام مهربانی‌ها + تصاویر رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) همزمان با آغاز دهه کرامت + فیلم و عکس حرم مطهر رضوی آماده میزبانی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت کشف یک آغوش امن سیده جلیله فاطمه‌معصومه (س) برکتی به نام دختر | آنچه باید درباره شأن دختران در باور‌های دینی بدانیم طوفان به تاسیسات برق در مشهد و دو شهرستان خراسان رضوی خسارت زد نشست هم‌اندیشی کمیته علمداران شورای هیئات مذهبی مشهد برگزار شد مروری بر جایگاه و نقش زنان مسلمان در تاریخ صدر اسلام کینه را باید دفن کرد؛ آنچه می‌کارند مهر است نگاهی به آموزه های اسلامی درباره روابط خانواده، حدود و حقوق متقابل آنها نسبت به یکدیگر
سرخط خبرها

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی: پاسخگویی به مردم و زائرین را وظیفه می‌دانیم

  • کد خبر: ۱۵۲۱۸۳
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی: پاسخگویی به مردم و زائرین را وظیفه می‌دانیم
قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی ارتباط مستقیم با مردم و پاسخگویی به آن‌ها را مطالبه و تاکید تولیت آستان قدس و تکلیف مدیران این آستان اعلام کرد و گفت: رمز موفقیت آستان قدس رضوی، ارتباط مستمر با مردم است.

به گزارش شهرآرانیوز، مالک رحمتی اظهار کرد: تولیت آستان قدس رضوی برپایی دیدار‌های مردمی و چهره به چهره را در گره‌گشایی از کار مردم بسیار مثمر ثمر می‌داند. وی به شخصه پیگیر برپایی مرتب و مستمر این جلسات در دفتر کاری خودش است و مدیران ارشد این آستان مقدس را هم همواره بر تقویت ارتباط‌شان با مردم ملزم می‌دارد.

وی به اهمیت بهره‌وری مناسب از سامانه پاسخگویی ۱۳۸ اشاره و تصریح کرد: این سامانه بستری مناسب برای انتقال پیشنهادات، مطالبات و انتقادات مردمی از سراسر کشور به آستان قدس رضوی و ظرفیتی بی‌بدیل جهت تسهیل‌گری فرآیند پیگیری مطالبات و امورات اداری مجاوران است.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: سامانه ۱۳۸ پل ارتباطی میان زائران و مجاوران با آستان قدس رضوی است که مردم ولایمتدار مشهد و سراسر کشور می‌توانند از طریق این سامانه با مدیران ارشد این آستان گفتگو کرده و انتقادات، پیشنهادات و مطالبات خود را مطرح کنند تا طی فرآیندی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

رحمتی با تأکید بر اینکه یکی از وظایف مدیران آستان قدس رضوی پاسخگویی به مردم است، تصریح کرد: مدیران این آستان مقدس خود را مکلف به اطلاع‌رسانی نسبت به اقدامات و فعالیت‌های حرم مطهر رضوی و فعالیت‌های آستان قدس می‌دانند و در صورت نیاز نیز از طریق سامانه ۱۳۸ و بدون واسطه، پاسخگوی سوالات و شبهات مردم خواهند بود که در حقیقت خود این عمل، مصداقی بارز از جهاد تبیین در حوزه اقدامات، خدمات و مسئولیت‌های ما در این آستان است.

وی آستان قدس رضوی را مردمی‌ترین نهاد فرهنگی و دینی در کشور برشمرد و افزود: تشرف سالانه ۳۰ میلیون دلداده اهل بیت (ع) به حرم مطهر رضوی گواه این ادعاست و از همین رو نظرات و پیشنهادات این حجم از عاشقان امام رضا (ع) برای‌مان گنجینه‌ای گرانبها جهت افزایش کمی و کیفی خدمت‌رسانی است.

وی افزود: معتقدیم که موفقیت ما در گرو ارتباط‌گیری موثر با مردم و بهره‌گیری از نظرات مردم در حوزه‌های اجرایی و فعالیت‌های این آستان نورانی است.

رحمتی تصریح کرد: لذا شنیدن حرف مردم شرط اول و آخر کار ماست. از همین رو برای هرچه بیشتر و بهتر شنیدن دغدغه‌های مردم تمام سعی خودمان را خواهیم داشت تا با انجام این تکلیف رضایت خداوند تبارک تعالی و امام رضا (ع) حاصل شود.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه گفت: همه ما باور داریم که داشته‌هایمان در آستان قدس رضوی در کنار عنایت حضرت رضا (ع) از محل نذورات و موقوفات اهدایی مردم ارادتمند به ساحت مقدس حضرت است.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، وی ادامه داد: بر همین اساس شعار «آستان قدس رضوی، از مردم، با مردم، برای مردم» را سرلوحه اقداماتمان قرار داده‌ایم، تمامی فعالیت‌هایمان نیز برای خدمت‌رسانی به آحاد مردم عزیز است و خدمات روزانه در این بارگاه ملکوتی نیز همواره با محوریت فعالیت‌های خالصانه، خادم و خادمیاری پیش می‌رود.

منبع: آستان نیوز 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->