توجه ویژه رهبر انقلاب به حوزه خانواده در پیام به ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری عزیزجمهور ویدئو | تجمع بانوان مشهدی درفراق خادم الرضا (ع) و یاران شهیدش مادرانه‌های بانوان مشهدی در فراق شهادت خادم الرضا (ع) و یارانش + تصاویر خانم پرستار مشهدی از تجربه‌ شیرین مادر چهار فرزند بودن می‌گوید آخرین سخنان شهید آیت الله رئیسی درباره بانوان + فیلم و عکس خزعلی: آیت‌الله رئیسی بر تحکیم خانواده و پیگیری امور بانوان تاکید داشتند هشت چکاپ مهم برای بانوان فیلم «زنانی که با گرگها دویده‌اند» اکران می‌شود؟ خزعلی: به دنبال افزایش دورکاری برای مادران شاغل هستیم بازارچه محصولات بانوان کارآفرین در دهه کرامت به صورت کشوری برگزار شد تصاویری بی‌مانند از جلوه‌های هنر در حرم بو می‌کشم طراوت این چشمه‌سار را ندا شهسواری برای سومین بار المپیکی شد گپ‌وگفت با نویسنده‌ای که ۴ کتاب امام‌رضایی دارد | هیچ‌وقت به تکرار نرسیدم گوهرشاد خاتون گزارشی از حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در منازل خانواده شهدا | مهمانِ مامان در آستانه تاریخ رند (۰۳/۰۳/۰۳) وزارت بهداشت برای متقاضیان سزارین‌های تقویمی خط‌ونشان کشید درباره خبرنگار شهیر فلسطینی که مهمان جشنواره «صبح» است | خون دلی که لعل شد‌ تیم ملی هاکی بانوان کشور در جایگاه پنجم آسیا قرار گرفت مردان و زنان ایرانی سال گذشته در چند سالگی پدر و مادر شدند؟
سرخط خبرها
موسوی مهر: آثار منتخب رویداد هم افرینی دعوت، اکران شهری می شوند | تولیدات رسانه ای «دعوت» در افزایش مشارکت انتخابات تاثیرگذار خواهد بود 

موسوی مهر: آثار منتخب رویداد هم افرینی دعوت، اکران شهری می شوند | تولیدات رسانه ای «دعوت» در افزایش مشارکت انتخابات تاثیرگذار خواهد بود 

  • کد خبر: ۲۱۳۴۲۹
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
مدیر عامل موسسه فرهنگی شهرآرا گفت: آثار منتخب در رویداد هم افرینی دعوت، اکران شهری خواهند شد و در فصای مجازی منتشر خواهند شد. 

به گزارش شهرآرانیوز، میثم موسوی مهر مدیر عامل موسسه فرهنگی شهرآرا در اختتامیه رویداد هم آفرینی دعوت اظهار کرد: هدف ما نشان دادن ظرفیت‌های توانمند رسانه‌ای است، افراد بسیاری در هسته‌های تولید محتوا دغدغه‌مند هستند و با تکنیک بالا کار می کنند، اما پشتیبانی نمی‌شودند و ناشناخته ماندند، این رویداد کمک کرد تا این افراد آثار خود را عرضه کنند و شناخته شوند.  

وی با بیان اینکه این رویداد فرصتی پدید آورد که با افراد با استعداد در زمینه تولید محتوا آشنا شویم گفت: شهرداری مشهد مصرف کننده اصلی آثار فرهنگی در این رویداد است. هدف ما شناسایی هسته‌های تولید محتوا در شهر مشهد است که آن‌ها را تقویت کنیم.  

مدیر عامل موسسه فرهنگی شهرآرا بیان کرد: ان‌شالله این آثار و تولیدات محتوا در افزایش مشارکت در انتخابات اثربخش باشد. آثار منتخب در این رویداد اکران شهری می‌شوند و در فضای مجازی منتشر می‌شود و به مخاطبان اصلی می رسند.

وی افزود: در آینده‌ای نزدیک با تعداد بیشتر و موضوعات متنوع‌تر و الگو‌های فاخرتر دور هم جمع خواهیم شد. در این حوزه با افتخار مدعی سکوی بین المللی تولید محتوا هستیم و به اتکا به نیروی شما جوانان قطعا اثر گذار در رویداد‌ها خواهیم بود.

تولیدات رسانه ای "دعوت" در افزایش مشارکت انتخابات تاثیرگذار خواهد بود 

موسوی مهر همچنین در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص اهمیت و تاثیر برگزاری رویداد هم افزایی دعوت اظهار کرد: ۷۳ اثر رسانه‌ای فاخر مناسب در اکران‌های شهری و فضای مجازی تولید شد. رویداد دعوت با هدف افزایش مشارکت در انتخابات و نقش موثر بانوان مشهدی به مدت یک هفته برگزار شد که در اختتامیه آن آثار فاخری در قالب‌های مختلف تولید شدند.  

وی افزود: امروزه فضای مجازی به شدت در افکار و آرای مردمی و شیوه انتخاب انگیزه بخشی بسیار اثرگذار است لذا محصولات و تولیدات رسانه‌ای با همین هدف تولید شد که قابل عرضه در فضای مجازی باشد.  

مدیر عامل موسسه فرهنگی شهرآرا گفت: افراد و منتور‌ها در زمینه‌های تولید فنی و محتوایی در این رویداد تولید اثر کردند و این تولیدات از فردا در فضای مجازی و اکران شهری مورد استفاده قرار می گیرند. این تولیدات رسانه‌ای در افزایش مشارکت در انتخابات قطعا تاثیرگذار خواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.