ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی مشهد، میدان آزادی و خیابان طرح‌چی (۹ خرداد ۱۴۰۳) آغاز عملیات اجرایی احداث مجهزترین و مدرن‌ترین دهکده ورزشی شرق کشور در مشهد (۹ خرداد ۱۴۰۳) اجرای طرح جدید تخفیفی و تقسیطی حوزه ساخت‌وساز شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از فاصله برخی ایستگاه‌های اتوبوس خط ۱۵ در مشهد + پاسخ مشهد، نخستین «شهر دوستدار آب» در ایران | جزئیات طرح ابتکاری شهرداری مشهد برای مدیریت منابع آبی چیست؟ بهره‌برداری از ۲۰ هکتار از «بوستان کرامت» مشهد در فاز نخست عملیات اجرایی برداشت آب مورد نیاز فضای سبز شهری مشهد از مسیل چهل‌بازه افزایش پرواز‌های داخلی و خارجی فرودگاه مشهد در فروردین ۱۴۰۳ درباره «باغو»، مزرعه‌ای تاریخی در محله خواجه ربیع مشهد ۱۲ مطالبه از مجلس دوازدهم برای مشهد فرماندار مشهد: حوادثی که در جریان سیل مشهد رخ داد به دلیل سهل‌انگاری نبود | برای کمک به سیل‌زدگان از چارچوب قانونی خود فراتر رفته‌ایم + فیلم نام‌گذاری حدفاصل تقاطع غیرهم‌سطح شهید گمنام تا تقاطع غیرهم‌سطح حافظ به‌نام «شهید آیت‌الله رئیسی» حاجی‌بگلو: شورای نگهبان اجازه ندهد دوره هفتم شورا‌ها سه‌ساله شود قدردانی معاون شهردار مشهد از نیرو‌های خدوم امدادرسان مدیریت شهری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: یکی از اقدامات شاخص شهید آیت‌الله رئیسی (ره)، احیای کارگروه ملی زیارت بود بازطراحی دو سامانه فرهنگی «اتفاق» و «سما» و بهره‌برداری از آن‌ها در مشهد اعمال‌قانون ۱۶۶۲ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۹ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۷ خرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «گودال» مشهد | فرعی خیابان ۱۷ شهریور که بخشی از خندق شهر بود شهروند خبرنگار | درخواست کوتاه کردن سرشاخه درختان برای جبران کمبود روشنایی در کوچه بابک مشهد + پاسخ آیین بزرگداشت شهدای خدمت در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی در مشهد + فیلم پیاده‌رو خیابان‌های «بهار» و «امام رضا(ع)» مشهد بهسازی می‌شود
سرخط خبرها

خدمت‌رسانی بیش از ۱۰ هزار تاکسی به زائران نوروزی در مشهد

  • کد خبر: ۲۱۶۸۷۷
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
خدمت‌رسانی بیش از ۱۰ هزار تاکسی به زائران نوروزی در مشهد
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد از خدمت‌رسانی ۱۰ هزار و ۶۰۰ تاکسی به زائران و مسافران در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی چایچی‌مطلق در جلسه قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائران خراسان رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به حضور و نیاز زائران و مسافران در ایام نوروز، تاکسی‌رانان موظف شده‌اند حداقل ۱۲ ساعت فعالیت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد ادامه داد: تاکسی‌های تحت مدیریت این سازمان به صورت گردشی، خطی و سامانه تلفنی فعالیت و خدمت‌رسانی می‌کنند.

چایچی‌مطلق تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله زائران و مسافران دریافت کرایه براساس نرخ مصوب و قانونی است که در همین راستا ۷ خط تاکسی‌رانی در اطراف حرم مطهر رضوی، فاکتور سفر صادر می‌شود که صدور فاکتور شکایت‌ها را کاهش و رضایت‌مندی مسافران را افزایش داده است. 

عضو کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی یادآور شد: برای افزایش نظارت مردمی ۴ هزار برچسب اطلاع‌رسانی نرخ کرایه و تلفن تماس برای رسیدگی به شکایت مسافران، در خودرو‌های تاکسی نصب شده است.

چایچی‌مطلق در ادامه عنوان کرد: بر اساس آئین نامه انضباطی، تاکسی‌رانانی که نرخ مصوب را رعایت نکنند برای نخستین نوبت ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند و در نوبت‌های بعدی جریمه بیشتری در نظر گرفته شده است البته پس از بروزرسانی این آئین نامه بازدارنده بوده است. 

وی افزود: طی اطلاعیه‌ای ضرورت نصب برچسب کرایه بر اساس تاکسیمتر و فاکتور سفر به تاکسیرانان اعلام شده است که برچسب نرخ ثابت در خطوط دارای کرایه ثابت و برچسب محاسبه کرایه بر اساس تاکسی‌متر در سایر خطوط و تاکسی‌های گردشی، برچسب محاسبه کرایه بر اساس فاکتور سفر در خطوط مبادی ورودی و حرم مطهر رضوی ضروری است و افرادی که این برچسب را ندارند یا مخدوش شده، برای دریافت برچسب کرایه (رایگان) به شرکت‌های مدیریت خطوط مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد گفت: شهروندان در صورت هر گونه شکایت با شماره تلفن ۳۳۴۴۸۱۵۵ -۰۵۱ یا با شماره تلفن ۱۳۷ تماس بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->