صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد از انتقال تجربیات موفق شهرداری مشهد در حوزه فرآیند‌ها به شهرداری همدان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی یاراحمدی خراسانی افزود: باتوجه به رویکرد تحول آفرین و پیشگام شهرداری مشهد در حوزه فرآیند‌ها و همچنین درخواست‌های متعدد از سوی سایر کلان شهر‌های کشور؛ در راستای انتقال تجربیات جلسه‌ای به درخواست شهرداری همدان در مورخ پنجم و ششم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور کارشناسان دفتر نوسازی و تحول سازمانی و نمایندگان شهرداری همدان (رئیس اداره بهبود روش ها، نماینده معاونت شهرسازی و معماری، نماینده اداره درآمد و سازمان فاوا) برگزار شد.

وی بیان کرد: طی این جلسه در حوزه مهندسی مجدد و بهبود فرآیند‌های شهرسازی شهرداری مشهد و راه‌ اندازی سامانه یکپارچه شهرسازی و شهروندسپاری خدمات شهرسازی تبادل تجربیات و نظر گردید و در این جلسات مباحثی از جمله برونسپاری خدمات کارشناسی بازدید ملک، نقشه برداری، ادغام برخی گردشکار‌ها در گروه استعلامات، پروانه‌ها و گواهی‌ها مطرح و بررسی شد.
یاراحمدی خراسانی در خاتمه اذعان داشت: شهرداری همدان با الگو برداری از شهرداری مشهد در حال راه اندازی سامانه یکپارچه شهرسازی مبتنی بر شهروندسپاری می‌باشد.

منبع:روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.