صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان(معماری و عمران) با رویکرد صنایع گرمایشی و سرمایشی با حضور فعالان این حوزه دیروز در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس آغاز به کار کرد. به همین بهانه با فعالان این صنعت درخصوص چالش‌های کنونی حاکم بر این بازار گفت‌وگو کردیم.
گروه اقتصاد | شهرآرانیوز؛ بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان عصر چهارشنبه ۲۵ خرداد ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد. این نمایشگاه به همت سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی و با حضور ۱۱۰ شرکت از خراسان رضوی و ۷۵ شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی و غربی، سمنان، قم، فارس، اردبیل و مازندران فعالیت خود را آغاز کرد.
 
زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، مصالح ساختمانی، تجهیزات
آشپزخانه، در و پنجره، لوله و اتصالات، معماری و دکوراسیون داخلی و نشریات است.
نمایشگاه صنعت ساختمان، محلی برای معرفی بهترین‌های این صنعت پویا است. این نمایشگاه جایگاه ارائه و معرفی محصولاتی است که از شاخص‌های استاندارد و رعایت کیفیت برخوردار هستند.
مشارکت گسترده فعالان عرصه ساخت‌و‌ساز در این نمایشگاه باعث می‌شود تا توانمندی‌های واحد‌ها و بنگاه‌های مختلف تولیدی به معرض نمایش گذاشته شده و زمینه برای دست یافتن به بازار‌های جدید نیز فراهم شود. همچنین رونق صنعت ساختمان تأثیر چشمگیری در درآمد تولید ناخالص داخلی کشور را در پی خواهد داشت.
بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان تا ۲۸ خرداد ماه دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۶ الی ۲۲ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد مراجعه کنند.
 
 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.