صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از بعدازظهر امروز افزایش ابر را پیش‌بینی می‌کنیم که در مناطق غرب و جنوب استان احتمال بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق وجود دارد.

گروه جامعه|شهرآرانیوز، آیدا فاروقی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای منفی ۵ درجه سردترین و بردسکن با بیشینه دمای ١٧ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان سبزوار با ۴٠ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی روز گذشته دمای هوای مشهد بین صفر و ١١ درجه در نوسان بوده است و امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرمترین ساعات ١۶ درجه و در سردترین ساعات به صفر درجه خواهد رسید.

فاروقی ادامه داد: با توجه به تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از بعدازظهر امروز افزایش ابر را پیش‌بینی می‌کنیم و در مناطق غرب و جنوب استان احتمال بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: این وضعیت به تناوب تا یکشنبه شب ادامه خواهد داشت. با توجه به کاهش دمای هوای شبانه در ارتفاعات و کوهستانی شاهد بارش پراکنده برف خواهیم بود. گفتنی است که با توجه به این بارش‌ها روز یکشنبه هفته آینده کاهش محسوس را خواهیم داشت.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با شاخص کلی ٧١ بود و هم‌اکنون شاخص کیفیت هوا ٨٣ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های سرافرازان، مفتح، پایانه امام رضا (ع)، امامیه، خاقانی، خیام شمالی، شهر، چمن، کریمی و شهید آوینی در شرایط قابل قبول قرار دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.