صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امشب به‌تدریج از غرب استان افزایش ابرناکی را خواهیم داشت. از بعدازظهر فردا به‌تدریج بارش‌ها در مناطق کوهستانی نیمه غربی و شمالی استان آغاز می‌شود.

گروه جامعه|شهرآرانیوز، آذررضایی‌پور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای منفی ٢ درجه سردترین و داورزن با بیشینه دمای ٢٠ درجه گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان فریمان با ٣۶ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روز گذشته دمای هوای مشهد بین ١۴ و ٣ درجه گزارش شده که امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرم‌ترین ساعات به ١۵ درجه و در سردترین ساعات به ٣درجه خواهد رسید. گفتنی است فردا دمای روزانه شهر مشهد به ٢٠ درجه برسد.

رضایی‌پور ادامه داد: از امشب به‌تدریج از غرب استان افزایش ابرناکی را خواهیم داشت. همچنین فردا در برخی مناطق استان از جمله مناطق بادخیز وزش باد شدید موقتی همراه با گردوخاک و کاهش میدان را دید خواهیم داشت. از بعدازظهر فردا به‌تدریج بارش‌ها در مناطق کوهستانی نیمه غربی و شمالی استان آغاز می‌شود.

وی گفت: این بارش‌ها به شکل رگباری همراه با رعدو‌برق است و از روز جمعه بر میزان بارش‌ها افزوده می‌شود؛ بنابراین انتظار داریم در مناطق شمالی شاهد رواناب و سیلابی‌شدن مسیل‌ها باشیم. جمعه‌شب از شدت ناپایداری‌های جوی کاسته می‌شود.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با شاخص کلی ۶٨ بود و هم‌اکنون شاخص کیفیت هوا ١٠٢ در شرایط ناسالم قرار دارد.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه کریمی با شاخص ١١۴ گزارش شده است.

لازم به ذکراست، ایستگاه‌های پایانه امام رضا‌(ع)، خاقانی، خیام شمالی، شهر، چمن و شهید آوینی در شرایط قابل‌قبول قرار دارند. همچنین ایستگاه‌های سرافرازان، مفتح، امامیه و خاقانی در شرایط پاک است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.