صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اداره هماهنگی موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیکوکاران ۱۰۰ میلیارد تومان کمک شامل مساعدت نقدی، اهدای کالا و ارائه خدمات به مراکز نیکوکاری محله اهدا کردند.
به گزارش شهرآرا نیوز، مجید غلامی بیان کرد: این مراکز باهدف مشارکت خیرین و نیکوکاران در امر خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند با محوریت مسجد و امام جماعت در سطح استان راه‌اندازی شده است که ارائه خدمات از طریق این مراکز از پراکنده‌کاری جلوگیری و انسجام و هماهنگی برای رفع نیاز‌های محرومان را به دنبال دارد.
غلامی با اشاره به فعال بودن ۲۵۵ مرکز نیکوکاری در سطح استان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته‌شده از این تعداد ۱۰۸ مرکز امسال افتتاح شده است که تا پایان سال جاری تعداد این مراکز افزایش خواهد یافت.
وی از همکاری بیش از ۱۰ هزار نیکوکار با مراکز نیکوکاری در استان خبر داد و افزود: مراکز نیکوکاری به عنوان واحد مردمی و خودگردان، دارای ترکیب هیئت عامل که اعضای آن به صورت افتخاری در سطح محلات با تمرکز بر مساجد و با محوریت مسجد محله فعالیت می‌کنند.
رئیس اداره هماهنگی موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد: ارائه خدماتی از قبیل خدمات پزشکی، سبد کالا، امور معیشتی، مسکن، درمان، اشتغال، فرهنگی و جهیزیه از جمله خدمات مراکز نیکوکاری است که علاوه بر کمک‌های نقدی و کالا در این مراکز به محرومان ارائه می‌شود.
غلامی از همکاری نیکوکاران با ارائه خدمات متفاوت در بخش‌های پزشکی، درمانی، آموزشی، مشاوره، حقوقی و عمرانی درخواست همکاری کرد تا زمانی از اوقات خود را به صورت منظم و یا پاره وقت در خصوص رسیدگی به امور نیازمندان اختصاص دهند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.