صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رونمایی از طرح تصویر جامع فرآیندی شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۱۵۹۲۸
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
طرح «تصویر جامع فرآیندی شهرداری مشهد» با حضور شهردار مشهد رونمایی شد.
علی وفایی نیا- شهردار مشهد از طرح «تصویر جامع فرآیندی شهرداری مشهد» که آغازی بر مهندسی مجدد و بهبود فرآیند‌های موجود در شهرداری است، رونمایی کرد.
محمدرضا کلائی در این باره افزود: مفهوم مهندسی مجدد فرآیند‌ها را باید به معنای معماری سازمانی جدی بگیریم و مدیران و بدنه شهرداری باید با اهمیت این طرح به خوبی آشنا شوند.
 
وی گفت:سطوح مختلف سازمان باید به برنامه اعتقاد داشته و آن را درک کنند در غیر اینصورت اهداف محقق نخواهد شد.
شهردار مشهد ادامه داد: ما دنبال شفافیت هستیم، اما برخی در مقابل تغییر مقاومت می‌کنند، بروکرات‌ها اجازه نمی‌دهند فرآیند‌ها اجرایی شود.
کلایی یادآورشد: افراد فوق فرآیند‌ها قرار می‌گیرند، اگر این موضوع حل نشود موفق نخواهیم بود پس باید به این موضوع توجه شود.
وی اذعان داشت: مهندسی مجدد فرآیند‌ها به معنای معماری جدید سازمانی است بنابراین این مهندسی مجدد باید با انرژی بالا و مستمر انجام شود.
شهریار آل شیخ، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: برای اولین بار در شهرداری مشهد، وضعیت فرآیند‌ها و کارکرد‌های جاری در این سازمان به طور دقیق احصاء و آسیب شناسی شده است. هدف از اجرای این طرح هم افزایش رضایت شهروندان از طریق افزایش بهره‌وری و حرکت سازمان به سمت شهروندمحور شدن فرآیند‌ها است.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.