جمع آوری موقت نرده های مسیر خط یک BRT در مراسم خاکسپاری شهید جمهور آیت الله رئیسی + فیلم اختصاص ۵۰۰ مسجد مشهد به اسکان زائران مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود یادگار‌های رئیسی برای مشهد تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم
سرخط خبرها

محمدرضا کلائی: فرهنگسازی و جلب مشارکت ذی نفعان در تحقق «شهر همگان» مورد توجه قرار گیرد

  • کد خبر: ۱۶۳۴۲
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶
محمدرضا کلائی: فرهنگسازی و جلب مشارکت ذی نفعان در تحقق «شهر همگان» مورد توجه قرار گیرد
محمدرضا کلائی شهردار مشهد در نشست هم اندیشی "شهر همگان" گفت: در پی اجرای مصوبه شورای شهر در خصوص "شهرهمگان "هستیم اما ابتدا باید این رویکرد دربرنامه ریزی ها جدی گرفته شده و پروژه ها از وضع موجود به وضع مطلوب نزدیک شوند که این موضوع در پروژه های سال آینده باید مورد توجه قرارگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کلائی در نشست هم اندیشی "شهر همگان" افزود: با توجه به این موضوع که معاونت‌های مختلف از جمله؛ برنامه ریزی، عمران، حمل ونقل و ترافیک، خدمات شهری و ... در تحقق" شهرهمگان" دخیل هستند باید ستادی متشکل از همه معاونت‌های شهرداری ذیل حوزه شهردار تشکیل و تصمیم گیری‌ها و برنامه ریزی‌ها در این ستاد مصوب و اجرایی شود.

وی ادامه داد: در تحقق "شهرهمگان "مشارکت و شناسایی نیاز‌های همه ذی نفعان از جمله؛ افراد دارای معلولیت، زنان، سالمندان و کودکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شهردار مشهد افزود: در اجرای "شهرهمگان" باید به موضوع اقدامات فرهنگی و جلب مشارکت مردم و ذی نفعان توجه جدی شود.

کلائی متذکر شد: مدیریت شهری از اجرای طرح های"شهرهمگان"، "رعایت حق تقدم عابران پیاده "و " تفکیک زباله از مبدا" کوتاه نمی‌آید، لذا اطلاع رسانی کافی با ارائه آمار و ارقام ضمن داشتن روش‌های مختلف جهت فرهنگسازی و آماده سازی بدنه اجتماعی برای اجرای این طرح‌ها باید مورد توجه ویژه قرارگیرد.

وی تصریح کرد: برای تحقق "شهرهمگان" برنامه‌های کلان در این حوزه خرد و درچهارچوب راهبرد‌های عملیاتی ظرف یک ماه دیده شود. همچنین ستادی ذیل حوزه شهردار تشکیل و برای اجرایی شدن برنامه‌ها و پروژه‌ها دراین حوزه بودجه به صورت گلوبال در نظر گرفته شود.

شهردار مشهد گفت: رویکرد و چهارچوب اصلی کار مشارکت ذی نفعان است، در این راستا نظرات معلولان، سالمندان و زنان توسط مشاور جمع آوری و پس از راستی آزمایی در ستاد بررسی و اجرایی شود. مجموع پروژه‌هایی که در بودجه سال آینده وجود دارد و می‌تواند به تحقق "شهرهمگان"کمک کند شناسایی و به ستاد معرفی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->