صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

امروز رندر‌هایی از اولین گوشی تاشو «وان پلاس» (OnePlus) که گفته می‌شود «OnePlus V Fold» نام دارد، منتشر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - امروز یک افشاگر مجموعه‌ای از رندر‌های OnePlus V Fold منتشر کرد که نگاهی کلی به طراحی تاشوی وان پلاس ارائه می‌کند. به نظر می‌رسد OnePlus V Fold یک تاشو نسبتاً بزرگ با صفحه نمایش بیرونی باشد.

این گوشی تاشو یک برجستگی دایره‌ای بزرگ در پشت خود دارد که به نظر می‌رسد سه سنسور دوربین را در خود جای می‌دهد، اما فلاش LED به طرز عجیبی به گوشه دستگاه رفته است؛ چیزی که معمولاً در گوشی‌های هوشمند نمی‌بینیم. در قسمت دوربین، یک لنز پریسکوپ برای عکس‌های تله‌فوتوی دوربرد وجود دارد. همچنین پشت دستگاه دارای کاور چرم مصنوعی است که آن را درمقایسه با دستگاه‌های پشت‌شیشه‌ای متفاوت می‌کند.

این تصاویر دید خوبی از لولا‌های گوشی تاشو وان پلاس ارائه نمی‌دهند، اما به نظر می‌رسد که دستگاه OnePlus طراحی متفاوتی با Oppo دارد؛ یعنی احتمالاً چین نسبتاً کمی در صفحه نمایش آن خواهیم دید. نمایشگر داخلی هم حاشیه‌های باریکی دارد، البته با یک سوراخ برای دوربین سلفی در گوشه سمت چپ بالا.

همچنین در اطراف قاب فلزی دستگاه، دکمه میوت‌کردن (alert slider)، یکی از ویژگی‌های نمادین دستگاه‌های OnePlus، و یک دکمه پاور که احتمالاً حسگر اثرانگشت را در خود جای می‌دهد، قرار دارد.

قضاوت درباره طراحی OnePlus V Fold تنها براساس این رندر‌ها دشوار است، اما به نظر می‌رسد وان پلاس مسیر منحصر به فرد خود را به سمت یک تاشو کتابی طی می‌کند و این امیدوارکننده است. شایعات حاکی از آن است که این تاشو با پشتیبانی از اسنپدراگون ۸ نسل ۲، صفحه نمایش داخلی ۸ اینچی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری خوب عرضه می‌شود.

OnePlus قبلا تایید کرده بود که اولین دستگاه تاشو خود را در سه ماهه سوم ۲۰۲۳ عرضه خواهد کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.