نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد
سرخط خبرها

رندرهایی از طراحی اولین گوشی تاشو وان پلاس + عکس

  • کد خبر: ۱۷۰۵۴۲
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
رندرهایی از طراحی اولین گوشی تاشو وان پلاس + عکس
امروز رندر‌هایی از اولین گوشی تاشو «وان پلاس» (OnePlus) که گفته می‌شود «OnePlus V Fold» نام دارد، منتشر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - امروز یک افشاگر مجموعه‌ای از رندر‌های OnePlus V Fold منتشر کرد که نگاهی کلی به طراحی تاشوی وان پلاس ارائه می‌کند. به نظر می‌رسد OnePlus V Fold یک تاشو نسبتاً بزرگ با صفحه نمایش بیرونی باشد.

این گوشی تاشو یک برجستگی دایره‌ای بزرگ در پشت خود دارد که به نظر می‌رسد سه سنسور دوربین را در خود جای می‌دهد، اما فلاش LED به طرز عجیبی به گوشه دستگاه رفته است؛ چیزی که معمولاً در گوشی‌های هوشمند نمی‌بینیم. در قسمت دوربین، یک لنز پریسکوپ برای عکس‌های تله‌فوتوی دوربرد وجود دارد. همچنین پشت دستگاه دارای کاور چرم مصنوعی است که آن را درمقایسه با دستگاه‌های پشت‌شیشه‌ای متفاوت می‌کند.

رندرهایی از طراحی اولین گوشی تاشو وان پلاس + عکس

این تصاویر دید خوبی از لولا‌های گوشی تاشو وان پلاس ارائه نمی‌دهند، اما به نظر می‌رسد که دستگاه OnePlus طراحی متفاوتی با Oppo دارد؛ یعنی احتمالاً چین نسبتاً کمی در صفحه نمایش آن خواهیم دید. نمایشگر داخلی هم حاشیه‌های باریکی دارد، البته با یک سوراخ برای دوربین سلفی در گوشه سمت چپ بالا.

رندرهایی از طراحی اولین گوشی تاشو وان پلاس + عکس

همچنین در اطراف قاب فلزی دستگاه، دکمه میوت‌کردن (alert slider)، یکی از ویژگی‌های نمادین دستگاه‌های OnePlus، و یک دکمه پاور که احتمالاً حسگر اثرانگشت را در خود جای می‌دهد، قرار دارد.

قضاوت درباره طراحی OnePlus V Fold تنها براساس این رندر‌ها دشوار است، اما به نظر می‌رسد وان پلاس مسیر منحصر به فرد خود را به سمت یک تاشو کتابی طی می‌کند و این امیدوارکننده است. شایعات حاکی از آن است که این تاشو با پشتیبانی از اسنپدراگون ۸ نسل ۲، صفحه نمایش داخلی ۸ اینچی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری خوب عرضه می‌شود.

OnePlus قبلا تایید کرده بود که اولین دستگاه تاشو خود را در سه ماهه سوم ۲۰۲۳ عرضه خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->