صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

«آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی و «بی بدن» به کارگردانی مرتضی حسینعلی زاده۲ فیلم مشهدی حاضر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، بهروز شعیبی فیلم سینمایی «آغوش باز» را به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی ساخت. این فیلم که اولین همکاری شعیبی و سرتیپی است، پیش از این با نام «هم‌آهنگ» پروانه ساخت گرفته بود که به تازگی به «آغوش باز» تغییر نام داده است.

فیلمنامه «آغوش باز» را مهرداد کوروش‌نیا و محمدسجاد نجفی به طور مشترک نوشته‌اند. «آغوش باز» ششمین اثر سینمایی بهروز شعیبی است که پیش از این کارهایی چون بدون قرار قبلی، روز بلوا، دارکوب، سیانور، دهلیز و ... را ساخته است. 

 حامد کمیلی و محسن کیایی کنار گلاره عباسی، شبنم گودرزی، جواد خواجوی، وحید نفر، علی عطایی، روژین فاطوری‌فر، ساینا توکلی، میثم نوروزی، سهیل هژبر، مسعود خانی، مهدی هاشمی، احترام برومند و حسن معجونی در این فسلم حضور دارند.

همچنین هاتف شعیبی و نفس نکی بازیگران کودک این فیلم هستند.

 

اولین تصویر از پشت صحنه فیلم سینمایی «آغوش باز»

درباره فیلم «بی بدن»

فیلم سینمایی «بی بدن» نخستین ساخته سینمایی مرتضی حسینعلی زاده به تهیه کنندگی سید مصطفی احمد است که آخرین روزهای فیلمبرداری خود را پشت سر گذاشته و در مراحل نهایی تولید به سر می‌برد.

در اولین تصویری که از این فیلم منتشر شد، نوید پورفرج به عنوان بازیگر حضور داشت.

نوید پورفرج در کنار الناز شاکردوست ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی «بی بدن» است. پورفرج پیش از این با سه فیلم «زالاوا»، «مغز استخوان» و «مغزهای کوچک زنگ زده» در جشنواره فجر حضور داشته که با هر سه این فیلم‌ها نامزد جایزه بهترین بازیگر این جشنواره شدند.

«بی بدن» بر اساس داستانی واقعی به یکی از جنجالی ترین پرونده های جنایی چند ساله اخیر پرداخته و کاظم دانشی که پیش از این فیلم «علفزار» را ساخته بود و با استقبال خوب مخاطبان رو به رو شده بود، در این فیلم به عنوان نویسنده حضور دارد.

نوید پورفرج در فیلم سینمایی «بی بدن»

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.