یاسین رامین کیست؟ + حواشی آبیِ آسِمون برگزاری مراسم بزرگداشت فردوسی بزرگ در مشهد، فردا (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) خوش نویسی؛ حس بی پایان نگارش قلم روی کاغذ زینب رفیعی بازیگر نقش نورا در سریال رخنه کیست؟ هم افزایی هنر سنتی و مدرن در بازنمایی شاهنامه آجر‌هایی برای عمارت خیالی فردوسی و فرهنگ پرسشگری معرفی برگزیدگان پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی «امتزاج» به جشنواره پونای هند می‌رود نشان فردوسی به حماسه‌گران منتخب حوزه پژوهش اهدا می‌شود زمان پخش و بازپخش سریال «هفت‌سر‌اژد‌ها» «سیاره میمون‌ها» صدرنشین گیشه جهان اختصاص بودجه میلیاردی برای ساخت دفاتر سینمای جوان در شهرستان‌ها برگزاری جشن ۱۰۰سالگی برای اسکار پخش فیلم «ناظر» به مناسبت ولادت امام‌رضا (ع) + زمان اکران آنلاین بازدید رایگان از آرامگاه‌ شاعران در ۲۵ اردیبهشت، روز بزرگداشت فردوسی + جزئیات شعر رضوی مستلزم اندیشه، خیال، احساسات و آرایه‌های ادبی فراوان است صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرخط خبرها

بهروز شعیبی و مرتضی حسینعلی‌زاده، ۲ فیلمساز مشهدی حاضر در فجر چهل و دوم + تصاویر

  • کد خبر: ۲۰۵۱۴۳
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
بهروز شعیبی و مرتضی حسینعلی‌زاده، ۲ فیلمساز مشهدی حاضر در فجر چهل و دوم + تصاویر
«آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی و «بی بدن» به کارگردانی مرتضی حسینعلی زاده۲ فیلم مشهدی حاضر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، بهروز شعیبی فیلم سینمایی «آغوش باز» را به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی ساخت. این فیلم که اولین همکاری شعیبی و سرتیپی است، پیش از این با نام «هم‌آهنگ» پروانه ساخت گرفته بود که به تازگی به «آغوش باز» تغییر نام داده است.

فیلمنامه «آغوش باز» را مهرداد کوروش‌نیا و محمدسجاد نجفی به طور مشترک نوشته‌اند. «آغوش باز» ششمین اثر سینمایی بهروز شعیبی است که پیش از این کارهایی چون بدون قرار قبلی، روز بلوا، دارکوب، سیانور، دهلیز و ... را ساخته است. 

 حامد کمیلی و محسن کیایی کنار گلاره عباسی، شبنم گودرزی، جواد خواجوی، وحید نفر، علی عطایی، روژین فاطوری‌فر، ساینا توکلی، میثم نوروزی، سهیل هژبر، مسعود خانی، مهدی هاشمی، احترام برومند و حسن معجونی در این فسلم حضور دارند.

همچنین هاتف شعیبی و نفس نکی بازیگران کودک این فیلم هستند.

 

بهروز شعیبی مرتضی علیزاده، ۲ فیلمساز مشهدی حاضر در فجر چهل و دوم

اولین تصویر از پشت صحنه فیلم سینمایی «آغوش باز»

درباره فیلم «بی بدن»

فیلم سینمایی «بی بدن» نخستین ساخته سینمایی مرتضی حسینعلی زاده به تهیه کنندگی سید مصطفی احمد است که آخرین روزهای فیلمبرداری خود را پشت سر گذاشته و در مراحل نهایی تولید به سر می‌برد.

در اولین تصویری که از این فیلم منتشر شد، نوید پورفرج به عنوان بازیگر حضور داشت.

نوید پورفرج در کنار الناز شاکردوست ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی «بی بدن» است. پورفرج پیش از این با سه فیلم «زالاوا»، «مغز استخوان» و «مغزهای کوچک زنگ زده» در جشنواره فجر حضور داشته که با هر سه این فیلم‌ها نامزد جایزه بهترین بازیگر این جشنواره شدند.

«بی بدن» بر اساس داستانی واقعی به یکی از جنجالی ترین پرونده های جنایی چند ساله اخیر پرداخته و کاظم دانشی که پیش از این فیلم «علفزار» را ساخته بود و با استقبال خوب مخاطبان رو به رو شده بود، در این فیلم به عنوان نویسنده حضور دارد.

بهروز شعیبی مرتضی علیزاده، ۲ فیلمساز مشهدی حاضر در فجر چهل و دوم

نوید پورفرج در فیلم سینمایی «بی بدن»

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->