صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خوشحالم که یکی دیگر از امور معطل مانده در حوزه فرهنگ و هنر که وقفه ای در برپایی آن اتفاق افتاده بود امروز با حضور اصحاب رسانه بازگشایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز محمدمهدی اسماعیلی روز یکشنبه در آیین آغاز به کار بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در مصلای امام (ره) اظهار کرد: امروز ۴۵۰ رسانه در این نمایشگاه حاضر شده اند و این برای من و همکارانم افتخار است.

وی افزود: از همه مهمانان از جبهه مقاومت، حماس، جهاد اسلامی و سایر دوستان و اصحاب رسانه صاحبان اصلی این نمایشگاه تشکر می‌کنم، بابت مشکلات عذرخواهی می‌کنم، این استقبال بیش از اندازه مایه مباهات ماست، آماده حمایت از کتابی که امروز رونمایی شد هستیم و سایر مجلدات آن هم منتشر می‌شود.

وزیر فرهنگ ابراز امیدواری کرد: همه اصحاب رسانه با کمال سربلندی افتخارات مردم ایران و آینده درخشان پیش رو را به خوبی ترسیم کنند.

اسماعیلی پس از پایان آیین افتتاحیه از غرفه رسانه‌های حامی غزه با عنوان «بشارت صبح» بازدید و دیدار با اهالی رسانه دیگر غرفه‌ها را به روز‌های آینده موکول کرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از امروز یکشنبه -۲۹ بهمن ماه- به مدت ۴ روز با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه و شرکت دانش‌بنیان فعال در این حوزه میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است.

برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه فناوری و هوش مصنوعی از رویداد‌های حاشیه‌ای این نمایشگاه است.

در‌های سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) از امروز تا دوم اسفند ماه هر روز از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۸:۳۰، به روی علاقه‌مندان برای حضور و بازدید باز است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.