صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی تا کنون، ۳۴ هزار و ۶۳۹ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی صورت پذیرفته که نتیجه آن منجر به صدور ۵۶۱۰ اخطار، معرفی ۶۹۰ فرد متخلف به مرجع قضائی و پلمب ۹۰ مجموعه متخلف شده است.

به گزارش شهرآرانیوز فرشید وفا خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت ۱۱ هزار و ۳۸۷ مورد بازدید صورت گرفته از اماکن عمومی نیز صدور ۵۴ اخطار، معرفی ۱۴۰ نفر به مرجع قضایی و ۱۷ مورد پلمب شدند.

وی تصریح کرد: در همین بازه زمانی ۲۲۱ مورد بازرسی از مراکز و اماکن بین راهی داشتیم که ۲۴ مورد آن منجر به صدور اخطار و ۸ مورد هم معرفی به مرجع قضائی شد؛ همچنین ۷۱ مورد بازرسی نیز از پایانه‌های مسافربری داشتیم که در این حوزه نیز صدور ۱۴ اخطار را داشتیم.

وفا افزود: همچنین از دیگر اقدامات صورت گرفته از ۱۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تا ۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ می‌توان به ۲۸۶ مورد برخورد با دستفروشان دوره گرد، ۱۱۰۵ مورد بازرسی مشترک، ۸۹۳ مورد رسیدگی به شکایات مردمی ثبت شده سامانه تلفنی ۱۹۰، کشف و معدوم سازی ۲۷ تن مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف اشاره کرد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از نظارت‌های حوزه مدیریت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد در موضوع آب شرب مصرفی مردم بوده است، گفت: در همین خصوص و از ابتدای طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون ۱۲۶۲ مورد بازرسی از سامانه‌های آبرسانی انجام شده و در طی این مدت ۲۲ هزار و ۳۸۳ مورد کلرسنجی داشتیم.

منبع: وبدا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.