صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: هرچقدر مدیریت شهری در حوزه فرهنگی ورود کند، توانسته برای خود ظرفیت‌سازی کند.

به گزارش شهرآرانیوز، پرویز سروری در  نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌های کشور اظهار کرد: مدیریت شهری دنبال این است که فرصت‌های موثری را براساس نیاز‌های مردم ایجاد کند.

وی افزود: مسئله دین نیاز اساسی مردم است و ما نمی‌توانیم به آن بی‌توجه باشیم. در واقع دین به مدیریت شهری نیز کمک‌های بسیاری کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: وجود مضجع شریف امام‌رضا(ع) فرصت مناسبی برای مردم کل ایران است که باید از وجود ایشان در راستای خدمت مناسب به مردم استفاده حداکثری توسط مدیریت انجام شود.

سروری خاطرنشان کرد: یکی از ابتکارات موثر جمهوری اسلامی، تبدیل موضوعات نشاط اسلامی به یک برنامه مفصل است و توانسته تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کند.

او ادامه داد: هرچقدر مدیریت شهری در حوزه فرهنگی ورود کند، توانسته برای خود ظرفیت‌سازی کند تا در مسیر رفع محرومیت و ایجاد نشاط مردم گام موثری بردارد. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: در روز ولادت حضرت معصومه(س) اردو‌هایی برای دختران پیش‌بینی کرده‌ایم و این برنامه در شهر‌های نزدیک به قم نیز انجام خواهد شد و امیدوارم که برنامه معرفتی خوبی را برای دختران ایران با محوریت شهر قم برگزار کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز، پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳، نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌های کشور با موضوع ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری‌های کشور به میزبانی شهرداری مشهد مقدس برگزار شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.