صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد به پیمانکار محور و جلوخان آرامگاه فردوسی ۲۰ روز مهلت داد تا برای رفع نقایص و ایرادها اقدام کند.
به گزارش شهرآرانیوز، نوزدهم تیرماه شهردار مشهد در مراسم افتتاحیه فاز سوم جلوخان آرامگاه، از وضعیت فضای سبز منطقه منفصل توس و جلوخان آرامگاه فردوسی انتقاد کرد و از شهردار منطقه ۱۲ درخواست کرد تا به صورت جدی‌تر به این موضوع رسیدگی کند.
به دنبال آن، چهارشنبه گذشته معاون شهردار با همراهی شهردار منطقه ۱۲ مشهد، در بازدید از این محور نکات مدنظر را به پیمانکار پروژه متذکر شد.
«مهدی یعقوبی» معاون خدمات شهری شهرداری در این بازدید اظهار کرد: ایجاد فضا در جلوخان آرامگاه فردوسی به عنوان پیشخوان این مجموعه برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است و تلاش می‌کنیم بهترین گونه‌های گیاهی و فضای سبز ایجاد شود. وی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده از سوی شهرداری منطقه ۱۲ در ایجاد فضای سبز در محور آرامگاه فردوسی افزود:محور آرامگاه فردوسی باید مثل داخل شهر حفاظت و نگهداری شود.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: چند درخت قدیمی جلوی در ورودی محوطه آرامگاه فردوسی است که باعث شده نمای بنا مشاهده نشود، با توجه به این که داخل فضای آرامگاه در اختیار سازمان میراث فرهنگی قرار دارد ما این آمادگی را داریم در صورت هماهنگی با میراث فرهنگی با هرس این درختان، نمای ساختمان آرامگاه فردوسی از جلوخان مشاهده شود.
 
اختصاص اعتبار برای توسعه فضای سبز

یعقوبی خاطرنشان کرد: هم اکنون عملیات عمرانی جلوخان آرامگاه فردوسی به اتمام رسیده و تنها برخی ایرادات جزئی وجود دارد که باید رفع شود. همچنین حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای کاشت گونه‌های گیاهی نیاز است که این میزان اعتبار در اختیار شهرداری منطقه ۱۲ قرار خواهد گرفت و بعد از این مرحله وارد بحث حفاظت و نگهداری جلوخان آرامگاه فردوسی خواهیم شد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.