صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اکران آنلاین انیمیشن «آخرین داستان»

  • کد خبر: ۴۱۱۵۸
  • ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
  • ۱
پویانمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر از روز دوشنبه، ۱۷ شهریور اکران آنلاین می‌شود.
شهرآرانیوز - پویانمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر که پخش جهانی آن پیش از این در بیش از ۳۲ کشور جهان آغاز شده بود، از روز دوشنبه، ۱۷ شهریور اکران آنلاین می‌شود. «آخرین داستان» اولین پویانمایی بلند سینمایی تولیدشده در استودیو هورخش است که تاکنون موفق به دریافت ۱۵ جایزه ملی و بین‌المللی شده است.
 
 

همچنین این انیمیشن به‌عنوان نماینده سینمای ایران در فهرست اولیه اسکار ۲۰۲۰ قرار داشت و برای اولین‌بار در جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی فرانسه به نمایش درآمد. در خلاصه داستان آن که برداشتی آزاد از داستان «ضحاک» شاهنامه فردوسی است، آمده است: «جمشید رفته است و ضحاک در پی طمع و جاه‌طلبی برای محاصره جمکرد، به نیابت از پدر بر تخت جمشید تکیه می‌زند، اما افسوس که اهریمن بر وجود ضحاک سیطره یافته و تاریکی او تمام شهر را فرا می‌گیرد.
 
 
 

در این میان آفریدون که کودکی است کشاورز زاده، متولد می‌شود و برای دادخواهی خون پدر و مادرش پیرو کاوه آهنگر قیام می‌کند». «آخرین داستان» از حضور بازیگران مطرحی، چون حامد بهداد، لیلا حاتمی، پرویز پرستویی، اشکان خطیبی، باران کوثری، حسن پورشیرازی، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی‌نیا و بیتا فرهی به عنوان صداپیشه بهره گرفته است. علاقه‌مندان به سینما می‌توانند با تهیه بلیت، از طریق سامانه آپرا به‌صورت آنلاین این فیلم را ببینند.
 
 
تریلر انیمیشن «آخرین داستان»
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
بهترین انیمیشنی بود که تا الان تو عمرم دیدم خدا کنه که بیشتر ازین انیمیشن ها بسازن