صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۸۰ پاتوق گفتگوی مردمی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۷۰۱۸۴
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
به گفته معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، ۸۰ پاتوق گفتگوی مردمی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ ایجاد می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با بیان این مطلب، اظهار کرد: به منظور جلب مشارکت شهروندان در حماسه حضور انتخابات ۱۴۰۰، پاتوق های گفت و گو مردمی در تعدادی از میدان ها، مراکز ناحیه و محله شهر تشکیل شده است.

سید مجتبی منتظری ادامه داد: لذا در راستای افزایش شور انتخاباتی، از نمایندگان احزاب و گروه های سیاسی عضو خانه احزاب دعوت می شود در این ایستگاه ها و پاتوق ها گفت و گو و مناظره کنند.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با بیان اینکه تاکنون مکاتباتی با خانه احزاب جهت حضور در این پاتوق ها صورت گرفته است، تاکید کرد: تاکنون ۸۰ پاتوق در سطح شهر مشخص شده که در گام نخست آن ۵ ایستگاه میدان شهدا، بوستان کوهسنگی، بوستان لاله (هفت تیر)، شهید مفتح و میدان جانباز برای این منظور در نظر گرفته شده است.

منتظری خاطرنشان کرد: این پاتوق ها به جهت شرایط کرونا و با توجه به تعطیلی فضاهای دانشگاهی و سربسته در بستر باز شهری ایجاد شده است.

گفتنی است که این پاتوق ها از فردا ۲۲ الی چهارشنبه ۲۶ خرداد دایر خواهد بود.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.