بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است
سرخط خبرها

اگر مردم به شما رأی دادند...

  • کد خبر: ۷۰۵۲۳
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
اگر مردم به شما رأی دادند...
مهدی یاراحمدی خراسانی - روزنامه‌نگار

خانم‌ها و آقایان! نامزد‌های محترم کرسی‌های خوش‌رنگ شورا‌های شهر! مدعیان اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی! اگر مردم به شما رأی دادند، کلاهتان را بالاتر نگذارید، خوشحال نباشید و ژست موفقیت و پیروزی به خود نگیرید.


سرتان را پایین بیندازید، به فکر فرو بروید و به‌جای شادمانی به تکلیف سنگینی که روی دوش شما قرار گرفته است، فکر کنید و به خود و اطرافیانتان رعایت تقوا و قانون، حفظ امانت و بار این مسئولیت مهم را یادآوری کنید. فراموش نکنید که شهر‌ها با بودجه دولتی اداره نمی‌شوند، بلکه چرخ امور با عوارض مردمی که در این اوضاع‌واحوال اقتصادی زندگی می‌کنند، می‌چرخد، پس تکلیف اداره امور شهر با بیت‌المال مسلمین، مشخص و بسیار حساس است و اگر دست مردم به شما نرسد، روزی فراخواهد رسید دستی که بالای همه دست‌هاست، شما را مؤاخذه کند.


باور کنید عمر دنیا کوتاه، این میز‌ها موقتی و قیامت قطعی است و اگر این دنیا نشد، در آن دنیا هر گونه عزل و نصب، سخن، کلام و تصمیم شما جزایی دارد، تاوان دارد، تقاص دارد و روزی باید در برابر دادگاه عدل الهی پاسخگوی آن باشید. اگر نیت خیر دارید و برای خدمت و پیشرفت مردم شهر پا به این عرصه گذاشته‌اید، اجرکم عندا...!


اما اگر به‌دنبال مطامع مادی و دنیوی و سفره‌های رنگارنگ هستید، خدا به شما توفیق ندهد! شهرداری‌ها جای بده‌وبستان‌های سیاسی نیست، محل رفت‌وآمد قوم‌وقبیله و افراد ستاد‌ها و احزاب نیست، اینجا محل خدمت است؛ جایگاه شریف و مقدسی که می‌تواند زمینه ایجاد آرامش و آسایش مردم را فراهم کند.


پس باید افرادی به آن راه یابند که تخصص و تعهد دارند، درد مردم را می‌فهمند، شهر را می‌شناسند، تکلیف خود را می‌دانند و از حقوق شهروندی آگاه هستند؛ به‌خصوص وقتی قرار است بخش مهمی از وظایف اعضای شورای شهر مربوط به امور زائران مرقد شریف امام مهربان باشد. خود را در محضر خدا، امام‌هشتم (ع) و مردم بدانید و به هر آنچه از وعده‌های انتخاباتی می‌دهید، عمل کنید.

 

آخرت خود را به دنیای احزاب و عناصر سیاسی نفروشید و به یاد داشته باشید که شهر، محیط زندگی مردم است که باید زیبا، تمیز، آرام، باشکوه، شاد، امیدوار، توسعه‌یافته و دارای شهروندانی فعال و مشارکت‌جو باشد که همه به آن احساس تعلق می‌کنند، هویت دارند و به یکدیگر مهربانی و حسن نیت هدیه می‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->