جمع آوری ۴۹۱ معتاد متجاهر و ۱۳۲ خرده فروش مواد مخدر در مشهد کشف و انهدام کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک اجرایی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۳ اخراج ۱۰۰ هزار تبعه خارجی از استان البرز شفق‌های قطبی چگونه تشکیل می‌شود؟ مصرف گل و حشیش چه تاثیری بر سلول‌های مغزی دارد؟ پرشدگی ۶۷ درصدی سد‌های کشور مرور دروس امتحانی از شبکه شاد به صورت رایگان جزئیات هدیه تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + فیلم پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم افزایش دما در استان تا اواسط هفته جاری رونمایی از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال | سالانه ۵۱ هزار کودک در کشور دچار عفونت می‌شوند ۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای خراسان رضوی خریداری شد بیمه رایگان ۵ دهک اول درآمدی با هدف افزایش دسترسی به خدمات درمانی حمایت از یک‌ هزار و ۶۰۰ زن سرپرست‌خانوار نیازمند در خراسان‌رضوی و توانمندسازی آن‌ها جدال وحشتناک پسربچه ۱۲ ساله و سگ ولگرد در کرج + عکس بانوی مرگ مغزی در مشهد به شش بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش‌های رگباری و رعد و برق در بیشتر استان‌ها (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش

  • کد خبر: ۲۲۴۸۲۱
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
  • ۷
قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم توسط مادرش خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته گذشته تصویری از دختر بچه ۱۱ ساله مبتلا به اوتیسم در شبکه‌های مجازی منتشر شد، در این تصویر عنوان شده بود که دیانا روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ساعت ۱۲ ظهر حوالی خیابان ۲۴ متری اول اصفهان گم شده است.

کاربران زیادی برای پیدا شدن این دختر بچه در فضای مجازی تلاش کردند. اما امروز سرهنگ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از قتل این دختر خبر داد و گفت: در بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که مادر این دختر وی را به قتل رسانده است.

وی گفت: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر طفل گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد، لذا دستگیر و طی بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت:
در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کرده، سپس جنازه او را آتش زده و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی اش را اعلام کردم.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ ساله خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد.

وی افزود: قاتل به همراه پرونده متشکله، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
امیدوار
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
0
2
بعد یه عده وقتی کسی از بدی پدرومادرش جایی میگه میگن هر چی باشه مادره احترامش واجبه.ای کاش این تابوی مقدس بودن مادر بشکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
لایک ،در مورد پدر هم خیلی خیلی صدق می‌کنه حتی بیشتر ازمادر
اکرم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
این مادر نبود حیوان بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
موافقم
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
0
3
خدا خودش کمک کنه
چقدر خبرهای آخرالزمانی تلخه!
این مادر واقعاً چی فکر کرده بچه ش کشته!؟؟!!
یعنی میخواست بعد از کشتن بچه ش زندگی شاد و با آرامشی داشته باشه!!؟
اکرم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
حیوان ها هم با بچه شون اینکار نمی کنند
نیکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
0
3
والدینی که کودک اوتیسم دارید میدونم خیلی اذیت میشید ، ما با بچه سالم حرص میخوریم چه برسه به شما که همه ثانیه ها سختی می کشید
لطفا اگر خسته شدید کودک رو به مرکز نگهداری بدید ازش مراقبت کنند ، حتی شده موقت . این بهترین راهه .

همه ی دقایق شما با این کودک رشد میکنید اجرتون قابل شمارش نیس فرشته های زمینی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->