دل‌نوشته همسر شهید محسن حججی برای شهید راه خدمت | حالا دست او از همیشه بازتر است برای خدمت‌رسانی سروده‌های بانوان شاعر ایرانی در سوگ خادم‌الرضا(ع) وظیفه زنان در مقابل شهادت رئیس جمهور، روایت صادقانه است برای آبرسانی و جوانسازی پوست عسل استفاده کنیم یا آلوئه ورا؟ رفع مشکل شناسنامه فرزندان مادران ایرانی در دولت شهید رئیسی سروده افشین علا در توصیف مادر رئیس جمهور شهید ویدئو | زنان نقش آفرین نخستین رئیس جمهوری که به حوزه زن و خانواده اهتمام ویژه داشت والدین بخوانند| چطور به کودک‌مان بگوییم رئیس جمهور به شهادت رسیده است؟ ماماها نقش پررنگی در مسیر ترویج فرزندآوری و در تحقق موضوع جوانی و افزایش جمعیت دارند «جنبش جهانی تعهد به خانواده» ایده‌ای نو که توسط رئیس جمهور مطرح شد واکنش بانوان فعال فضای مجازی به شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش + عکس توجه ویژه رهبر انقلاب به حوزه خانواده در پیام به ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری عزیزجمهور ویدئو | تجمع بانوان مشهدی درفراق خادم الرضا (ع) و یاران شهیدش مادرانه‌های بانوان مشهدی در فراق شهادت خادم الرضا (ع) و یارانش + تصاویر خانم پرستار مشهدی از تجربه‌ شیرین مادر چهار فرزند بودن می‌گوید آخرین سخنان شهید آیت الله رئیسی درباره بانوان + فیلم و عکس خزعلی: آیت‌الله رئیسی بر تحکیم خانواده و پیگیری امور بانوان تاکید داشتند هشت چکاپ مهم برای بانوان فیلم «زنانی که با گرگها دویده‌اند» اکران می‌شود؟
سرخط خبرها
نخستین رالی گردشگری بانوان کشور‌های آسیایی برگزار می‌شود

نخستین رالی گردشگری بانوان کشور‌های آسیایی برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۲۲۷۵۰۳
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
رالی گردشگری بانوان کشور‌های آسیایی با محوریت جمهوری اسلامی ایران با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، محمد جعفری ملک با حضور در ساختمان مرکزی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ضمن دیدار با محمد حسین صوفی، گزارشی از فعالیت‌های مرکز هماهنگی‌های فرهنگی مجمع گفتگوی همکاری آسیا ارائه و در خصوص ظرفیت‌های همکاری فی مابین، گفتگو و تبادل نظر کرد.

رئیس مرکز هماهنگی‌های فرهنگی مجمع گفتگوی همکاری آسیا، تبیین نقش برجسته زنان در فرهنگ آسیایی را یکی از محور‌های مهم فعالیت این مجمع برشمرد و اضافه کرد: اجرای موفق رویداد‌های بین المللی در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همچون برگزاری نمایشگاه‌ها و رالی‌های مختلف در سطح بین‌الملل موجب شده است تا اجرای طرح فرهنگی و گردشگری رالی گردشگری بانوان کشور‌های آسیایی با محوریت جمهوری اسلامی ایران، مورد توجه مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا قرار گیرد.

احیای فرهنگی جاده ابریشم از دیگر موضوعات و محور‌های مهم این دیدار بود که دو طرف با طراحی و اجرای رالی‌های بین المللی در مسیر جاده ابریشم با مشارکت کشور‌های عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا در راستای تحقق آن تبادل نظر کردند.

صوفی نیز در این دیدار با اعلام آمادگی کانون برای اجرای برنامه‌های مشترک با این مجمع، توجه ویژه به موضوع زنان و برگزای رالی‌های گردشگری در راستای افزایش شور و نشاط اجتماعی را یکی از برنامه‌های اصلی کانون برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با همکاری این دو مجموعه بین المللی گام موثری در معرفی ایران امن و زیبا به جهانیان برداشته خواهد شد.

مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا یک نهاد بین دولتی متشکل از ۳۵ کشور و فراگیرترین تشکیلات آسیایی است که وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از شهریورماه ۱۴۰۲ تا کنون ریاست دوره‌ای آن را بر عهده دارد. در این مجمع کشورمان به عنوان پیشگام اجرای یکی از مهم‌ترین پروژه‌های توسعه‌ای با محوریت همکاری‌های فرهنگی و گردشگری معرفی شده است.

در همین راستا، در سال جاری یزد به عنوان پایتخت فرهنگی و گردشگری از سوی مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا انتخاب شد و سفرای کشور‌های عضو بنا به دعوت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور همزمان با اسفند ماه ۱۴۰۲ به این شهر سفر و از جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری آن بازدید کردند. قرار است دومین اجلاس وزرای گردشگری کشور‌های عضو مجمع نیز در آینده نزدیک در شهر یزد برگزار شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.