صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزش باد و طوفان در آخرین شب هفته گذشته که سرعتی معادل ۶۵ کیلومتردرساعت داشت، آنطور که معاون خدمات شهری شهرداری مشهد اعلام کرده، ۷۵ حادثه در پی داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وزش باد و طوفان در آخرین شب هفته گذشته که سرعتی معادل ۶۵ کیلومتردرساعت داشت، آنطور که معاون خدمات شهری شهرداری مشهد اعلام کرده، ۷۵ حادثه در پی داشته است.

مهدی یعقوبی با بیان اینکه این حوادث از ساعت ۸تا۲۲ جمعه رخ داد، اظهار کرد: شکسته‌شدن تاج و شاخه‌های درختان و سقوط بیش از ۴۰ اصله درخت ازجمله این حوادث بود که بلافاصله با حضور به‌موقع نیرو‌های آتش‌نشانی و فضای سبز، به رفع خطر و جمع‌آوری آن‌ها اقدام شد.

وی افزود: ۱۸مورد ایمن‌سازی و جلوگیری از سقوط اسکلت‌های ساختمانی دارای خطر، ۳۵مورد بررسی و ایمن‌سازی اجسام معلق و نما‌های خطری در ساختمان‌ها، ۳ مورد ایمن‌سازی داربست خطری بنا‌های در حال ساخت و ایمن‌سازی یک مورد دیوار خطرساز ازجمله عملیات‌های انجام‌شده به‌همت آتش‌نشانان ایستگاه‌های پنجاه‌وچهارگانه شهر مشهد بود.

یعقوبی با اشاره به آماده‌باش نیرو‌های خدمات‌شهری، تصریح کرد: با توجه به وزش شدید باد و وقوع طوفان، بیش از ۲۵۰۰ نیروی پاکبان از ساعت ۲۲جمعه تا ساعت ۴ بامداد شنبه به‌صورت ویژه نظافت شهر را انجام دادند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.