وقوع ۶۸ حادثه در پی وزش باد و بارش باران در مشهد(۲۰ اردیبهشت) وزش باد شدید در مشهد باعث جدا شدن ورق‌های کامپوزیت نمای یک هتل شد ۴۳ نقطه از مشهد درگیر آب گرفتگی شد | حجم بارش در مشهد به ۱۳ میلی‌متر رسید (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد مثل دبی نشد! | بارش شدید باران خللی در پروازها ایجاد نکرد راه‌آهن مشهد: مسافران زمان‌بندی برای رسیدن به ایستگاه راه‌آهن را در نظر بگیرند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵۰ دقیقه‌ تلاش آتش نشانان برای نجات دو جوان کارتن خواب از سیلاب کال خیام + عکس شهردار مشهد: ۶ هزار نیروی خدمات شهری مشغول فعالیت هستند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم رفع ۴۰ مورد آب‌گرفتگی درپی بارش‌های اخیر در مشهد + فیلم (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهدالرضا(ع) در تدارک ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت | اجرای بیش از ۳۰ برنامه ویژه برای دهه کرامت در مشهد + فیلم اعلام ویژه‌برنامه‌های دهه ادب و حماسه | همایش علمی «حکیم توس» در مشهد برگزار می‌شود آغاز جشن‌های دهه کرامت در مشهد | مدیریت شهری با فضاآرایی شهری به استقبال این دهه می‌رود بوستان‌های وکیل‌آباد و چهل‌بازه مشهد تعطیل شدند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال قانون ۳ هزار و ۲۵۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۸۴ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آماده‌باش تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تا ۴۸ ساعت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار فرماندار مشهد به دستگاه‌های خدمات‌رسان برای آمادگی مقابله با طوفان و بارش باران شدید (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار بارش سنگین و‌ پرحجم طی پنجشنبه در خراسان رضوی و مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آماده‌باش کامل مدیریت شهری در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی در مشهد آب تمام نقاط مشهد حد قابل شرب دارد برگزاری نخستین رویداد نوآوری‌های اجتماعی آب شهری در مشهد 
سرخط خبرها

شهردار مشهد: سازمان آرامستان‌ها یار غم مردم است

  • کد خبر: ۱۰۲۵۱۹
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
شهردار مشهد: سازمان آرامستان‌ها یار غم مردم است
شهردار مشهد ضمن اعلام این خبر که در روز‌های چراغ برات عوارضی منتهی به بهشت رضا (ع) رایگان خواهد بود، گفت: سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد یار غم مردم است.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، شهردار مشهد گفت: سازمان فردوس‌ها از مهم‌ترین سازمان‌های شهرداری مشهد است زیرا یار غم مردم بودن، توفیقی می‌خواهد که خداوند به همکاران ما در این مجموعه اعطا کرده است.

سید عبدالله ارجائی، در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان آرامستان‌ها، اظهار کرد: ابر سازمان شهرداری مشهد با سی هزار نیرو امروز سراسر تلاش است و حس خدمت و شوق توفیق میزبانی در مجموعه کارکنان همکاران مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر مشهود است.

وی ادامه داد: از تلاش تمامی زحمتکشان مدیریت شهری به‌خصوص در حوزه خدمات شهری تقدیر و تشکر می‌کنم زیرا تلاش شما باعث افتخار ما است و نتیجه تلاش ما مردم را تحت‌تاثیر قرار داده است.

شهردار مشهد افزود: چیزی که امروز باعث زیبایی شهر در حوزه گل‌آرایی، نورپردازی و رنگ‌آمیزی شده قابل مقایسه با گذشته نیست، حتی روز اول در حوزه المان‌های شهری کارشناسان شهرداری فکر نمی‌کردند در این مدت کوتاه به اتمام برسد اما این اتفاق افتاد و به همین دلیل از سازمان پارک‌ها و اجزای متخصصی که در آنجا فعالیت می‌کنند سپاسگزارم.

ارجائی بیان کرد: البته شان زائر امام رضا(ع) بیش از این‌ها است و باید تراز خودمان را بالاتر ببریم زیرا ما خادم زائر امام معصوم هستیم و این افق بسیار بالا است؛ لذا باید هر لحظه به نقاط مرتفع‌تری فکر کنیم اما آن چیزی که اتفاق افتاده جای تقدیر دارد.

وی متذکر شد: همه معاونت‌ها و سازمان‌ها دارای اهمیت هستند اما برخی از سازمان‌های خدمات مهم‌تری به مردم می‌دهند و به همین جهت سازمان فردوس‌ها از مهم‌ترین سازمان‌های شهرداری مشهد است زیرا یار غم مردم بودن، توفیقی می‌خواهد که خداوند به همکاران ما در این مجموعه اعطا کرده است.

شهردار مشهد تاکید کرد: آقای دامغانی از همکاران بسیار خوب ما در شهرداری است که در فضاهای مختلف و در سطوح مختلف علمی و اجرایی نه تنها در مشهد بلکه در شهرهای دیگر نیز جایگاه دارد و قابل احترام است، حضور ایشان همزمان با شیوع بیماری کرونا بود و من از تزدیک شاهد تلاش‌های ایشان بودم.

ارجائی گفت: سازمان فردوس‌ها در مشهد بهترین شرایط کشور را دارد؛ چه از نظر وضعیت قبور و چه از نظر محیطی اما مساله اصلی ما همراه متوفی است که در این مساله باید تغییر رویکرد جدی اتفاق بیفتد. وی اظهار کرد: برخی از مردم به حالت گریه و زاری به زیارت امواتشان می‌روند و ممکن است با خود امکاناتی را به داخل آرامستان ببرند، از شما می‌خواهم مانع ورود وسایل نشوید و حتی برای آنان امکاناتی مثل ماشین‌های برقی نیز فراهم کنید.

شهردار مشهد ادامه داد: برخی از مردم به دنبال قبرهای عادی هستند و درخواست دیگری ندارند لذا سعی کنید به آنان آسان بگیرید و با آنان اقتصادی حساب کنید اما اگر کسی به دنبال قبور خانوادگی و... بود شرایط را برایشان فراهم و هزینه را دریافت کنید.

ارجائی افزود: در حال تلاش برای جابه‌جایی عوارضی هستیم و باید این عوارضی به بعد از پل بهشت رضا(ع) منتقل شود، در این راستا تایید فرمانده انتظامی استان، فرماندار و دادستان را نیز گرفته‌ایم اما فعلا در روزهای چراغ برات عوارضی رایگان خواهد بود.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->