آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه برخی شهروندان از سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی در محله رسالت مشهد + پاسخ تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد
سرخط خبرها

بازنمایی ایثارگری‌های شهیدان اولویت مدیریت‌شهری مشهد

  • کد خبر: ۱۰۲۱۳۱
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
بازنمایی ایثارگری‌های شهیدان اولویت مدیریت‌شهری مشهد
هم‌زمان با ۲۲ اسفند که روز بزرگداشت شهدا و یادآوری ایثار بزرگمردان تاریخ‌ساز ایران است، مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام میدان‌شهدا با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هم‌زمان با ۲۲ اسفند که روز بزرگداشت شهدا و یادآوری ایثار بزرگمردان تاریخ‌ساز ایران است، مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام میدان‌شهدا با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد. در حاشیه این مراسم، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بازنمایی ایثارگری‌های مقام شهدا در شهر اولویت ماست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری، مهدی ناصحی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایفی که ازسوی مقام معظم رهبری به شورای اسلامی شهر محول شده موضوع پاسداشت یاد شهدا در شهر است. وی ادامه داد: اگر شهدا نبودند، امنیت امروز جامعه برقرار نمی‌شد و امروز ما نمی‌توانستیم در آسایش ادامه حیات دهیم، به همین دلایل یکی از وظایف اصلی ما این است که این ایثارگری‌ها را برای مردم بازنمایی کنیم و به هر شیوه‌ای بتوانیم یاد و خاطره شهدا را در شهر گسترش دهیم و شهر را به وجود مقدس شهدا عطرآگین کنیم.

ناصحی افزود: شورای ششم نیز در این راستا وظایف خود را به گونه‌ای تنظیم کرده است تا بتوانیم در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری برای پاسداشت یاد شهدا گام برداریم. وی افزود: از این رو در جلسات صحن علنی شورای اسلامی شهر، لایحه‌ای را برای نام‌گذاری معابر شهر مشهد به‌نام شهدا تصویب می‌کنیم.

همچنین معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: در این دوره از مدیریت شهری، موضوع فرهنگ ایثار و شهادت اهمیت بسیاری دارد؛ تأکید‌هایی ویژه وجود دارد تا بیش از پیش به این موضوع پرداخته شود که از نشانه‌های آن می‌توان به ساخت مزار شهدای گران قدر در میدان شهدا و بوستان ملت اشاره کرد.

یوسف اسماعیل‌زاده ادامه داد: در مجموعه فرهنگی شهرداری، اقداماتی را در حوزه ایثار و شهادت انجام می‌دهیم، به گونه‌ای که در طول سال به مناسبت‌های مختلف شاهد اکران ویژه تصاویر شهدا در شهر هستیم؛ همه مناطق ما در مناسبت‌های مختلف و خاص دیدار با خانواده شهدا و تکریم آنان را اولویت خودشان قرار داده اند.

اسماعیل زاده از برگزاری نوروز با شهدا در قطعه شهدای بهشت‌رضا (ع) خبر داد و افزود: در همه مراکزی که به حضور شهدای گران قدر مزین است، مراسم تحویل سال با حضور خانواده‌های شهدا برگزار خواهیم کرد و در کنار آن، مراسم نوروز با شهدا را نیز به صورت ویژه در مجموعه بهشت‌رضا (ع) اجرا می‌کنیم.

بازنمایی ایثارگری‌های شهیدان اولویت مدیریت‌شهری

بازنمایی ایثارگری‌های شهیدان اولویت مدیریت‌شهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->