ویدیو خداحافظی کروس از رئال مادرید ویدیو خداحافظی کروس از رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاریس‌سن‌ژرمن و لیون| پایان شیرین امباپه نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی پخش زنده بازی بایرلورکوزن و کایزرسلاترن (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی ایران و کوبا در لیگ ملت‌های والیبال (۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی العین و یوکوهاما مارینوس در فینال لیگ قهرمانان آسیا (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی ۲ بازی باقیمانده پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر | لیگ ایران در اوج هیجان و اضطراب پایان فصل برای اسدی پائز، ۱۴ بازیکن خود برای دیدار با کوبا را مشخص کرد لیگ ملت‌های والیبال - ۲۰۲۴ | ایران از کسب سهمیه المپیک دور شد + جدول طعنه سنگین هواداران استقلال به جواد نکونام | به جای تسلیم شدن، عذرخواهی کن! مجازی‌ها علیه نکونام متحد شدند| هشتگ اخراج از استقلال! ایران با ۱۴ مدال در پارادوومیدانی جهان به کار خود پایان داد پخش زنده بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و کوبا در لیگ ملت‌های والیبال | کار سخت شاگردان پائژ برای کسب اولین برد برگزاری قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال | زمان برگزاری نیمه نهایی و فینال مشخص شد لیست خروجی پرسپولیس تکذیب شد پیشنهاد خارجی برای سرمربی پرسپولیس رسید ناپل در انتظار کونته
سرخط خبرها

تکلیف مرتضی پورعلی‌گنجی برای فصل آینده مشخص شد؟

  • کد خبر: ۱۰۳۱۳۵
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
تکلیف مرتضی پورعلی‌گنجی برای فصل آینده مشخص شد؟
بازیکن مطرح فوتبال ایران تصمیم خود را برای فصل آینده گرفته است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، چند ماهی است که مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ایرانی تیم شنزن چین برای حفظ آمادگی خود پس از دوران مصدومیت در تمرین تیم‌های ایرانی مانند پرسپولیس و نساجی مازندران شرکت می‌کند.

از همان زمانی که پورعلی‌گنجی به تمرینات پرسپولیس اضافه شد شایعات زیادی در خصوص پیوستن این بازیکن به پرسپولیس در تابستان پیش رو به گوش رسید و حتی خود این بازیکن هم در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد که پرسپولیسی است و ممکن است روزی در این تیم بازی کند. اظهار نظری که باعث شد شایعات درباره پیوستن پورعلی‌گنجی به پرسپولیس تقویت شود.

با وجود این اظهار نظر پورعلی‌گنجی و علاقه او به پرسپولیس و البته یحیی گل‌محمدی، شنیده می‌شود که این بازیکن تصمیم صددرصدی برای حضور در پرسپولیس و فوتبال ایران در فصل آینده نگرفته است. گفته شده که اولویت پورعلی‌گنجی برای فصل آینده بازی در خارج از ایران است و اگر این اتفاق رخ ندهد آن‌وقت این بازیکن به پرسپولیس خواهد پیوست.

با توجه به ضعف پرسپولیس در خط دفاعی در فصل جاری و البته احتمال جدایی چند مادفع در پایان فصل، پرسپولیسی‌ها به شدت برای پر کردن جای این بازیکنان و تقویت خط دفاع خود به بازیکنی در سطح مرتضی پورعلی‌گنجی نیاز دارند.

گفته شده که صحبت‌هایی در خصوص این که پورعلی‌گنجی فصل آینده هم لژیونر باشد انجام شده است، اما اگر پیشنهادی قابل توجه به این بازیکن نرسد آن وقت این بازیکن پرسپولیسی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->