دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی چرا زوجین اغلب بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند؟ سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد بازسازی صحنه سقوط و مرگ مشکوک جوان ۱۷ ساله در مشهد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است آخرین جزئیات درباره نحوه دایمی شدن قرارداد‌های کارگران، مدت زمان بیمه بیکاری و میزانِ حق مسکن
سرخط خبرها

دَمِ بهاری با اهدای نَفَس به ۲۶ نفر

  • کد خبر: ۱۰۳۶۴۲
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
دَمِ بهاری با اهدای نَفَس به ۲۶ نفر
نوروز امسال با انجام موفقیت آمیز هشت عمل جراحی اهدای عضو در بیمارستان منتصریه مشهد همراه بود که در آن ۲۶ بیمار نیازمند به عضو از مرگ نجات پیدا کردند و به زندگی بازگشتند.

مهدی قرآنی | شهرآرانیوز، هشت عمل جراحی اهدای عضو در مشهد جان دوباره به بیماران نیازمند عضو بخشید.

یکم فروردین

به گفته مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد یکم فروردین امسال هزاروصدوشصت وسومین عمل اهدای عضو در بیمارستان منتصریه با موفقیت انجام شد. در این عمل جراحی «مرضیه یزدی» بیمار مرگ مغزی ۶۱ ساله که در بیمارستان حشمتیه شهرستان سبزوار تحت مراقبت‌های ویژه قرار داشت، پس از تأیید مراحل اولیه مرگ مغزی به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و با رضایت خانواده اش تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: در این عمل اهدای عضو قرنیه‌های زنده یاد مرضیه یزدی برای اهدا و پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد.

دوم فروردین

دوم فروردین، نیز هزاروصدوشصت وچهارمین عمل جراحی عضو نیز با موفقیت انجام شد که موجب نجات و ادامه زندگی یک کودک خردسال شد. بنا بر اعلام دکتر خالقی در این عمل جراحی «سوگند باغچقی» کودک سه ساله مرگ مغزی که در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان بجنورد تحت مراقبت ویژه قرار داشت پس از تأیید مرگ مغزی به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی و با رضایت خانواده اش به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل شد و تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت. کبد زنده یاد سوگند باغچقی به بیمارستان بوعلی سینای شیراز ارسال و به یک کودک ۱۰ ساله ساکن گیلان که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد به صورت رایگان اهدا و پیوند شد.

سوم فروردین

هزاروصدوشصت وپنجمین عمل اهدای عضو نیز در سوم فروردین انجام شد که به موجب آن چهار بیمار نیازمند به عضو از مرگ نجات پیدا کردند. مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این باره گفت: هادی محمدپور ۵۵ ساله که از بیمارستان قائم (عج) به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شده بود، پس از اخذ رضایت خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت. در این عمل جراحی خداپسندانه کبد، قرنیه‌ها و قسمتی از پوست زنده یاد هادی محمدپور به صورت رایگان اهدا و با موفقیت پیوند شد.

چهارم فروردین

دکتر خالقی بیان کرد: در چهارم فروردین امسال نیز دیگر عمل اهدای عضو در بیمارستان منتصریه مشهد با موفقیت انجام شد که به موجب آن چهار بیمار نیازمند به عضو از مرگ نجات پیدا کردند.

بنا بر اعلام این مقام مسئول درمانی این عمل خداپسندانه هزاروصدوشصت و ششمین عمل اهدای عضو بود که «غلامرضا منصوری» بیمار ۶۶ ساله مرگ مغزی از بیمارستان هاشمی نژاد مشهد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و پس از رضایت خانواده اش تحت این عمل جراحی قرار گرفت. کبد، قرنیه‌ها و قسمتی از پوست زنده یاد غلامرضا منصوری به بیمارستان بوعلی سینای شیراز، بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) این شهر ارسال و با موفقیت پیوند شد.

ششم فروردین

در ششم فروردین نیز صدوشصت و هفتمین عمل اهدای عضو با موفقیت در مشهد انجام شد که در آن «محمد علی پور» بیمار ۵۹ ساله مرگ مغزی که از بیمارستان حکیم نیشابور به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شده بود پس از رضایت خانواده اش در بیمارستان منتصریه مشهد تحت این عمل اهدای عضو قرار گرفت. دکتر خالقی گفت: در این جراحی کبد و قرنیه‌های زنده یاد محمد علی پور به سه بیمار نیازمند به عضو اهدا و پیوند شد.

هفتم فروردین

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: هفتم فروردین امسال نیز عمل دیگری در بیمارستان منتصریه مشهد با موفقیت انجام شد. این عمل اهدای عضو که هزاروصدوشصت و هشتمین جراحی اهدای عضو بود موجب نجات و ادامه زندگی سه بیمار نیازمند به عضو شد.

به گفته دکتر خالقی در این جراحی خداپسندانه «صفرعلی عظیمی» بیمار ۵۳ ساله مرگ مغزی که از بیمارستان هاشمی نژاد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شده بود با اعلام رضایت خانواده اش تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت. کبد و قرنیه‌های زنده یاد صفرعلی عظیمی برای پیوند به بیمارستان بوعلی سینای شیراز و بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال و با موفقیت پیوند شد.

هشتم فروردین

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: هزاروصدوشصت و نهمین عمل اهدای عضو در هشتمین روز از نوروز امسال با موفقیت انجام شد که موجب نجات جان چهار بیمار نیازمند به عضو گردید.

خالقی بیان کرد: در این عمل جراحی نیز «حسین عبدا... نژاد» بیمار ۵۲ ساله مرگ مغزی که در بیمارستان قائم (عج) مشهد تحت مراقبت‌های ویژه قرار داشت پس از تأیید مرگ مغزی به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و با رضایت خانواده اش در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت. کبد، قرنیه‌ها و قسمتی از پوست زنده یاد حسین عبدا... نژاد برای پیوند به بیمارستان بوعلی سینای شیراز، بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) این شهر ارسال و با موفقیت پیوند شد.

نهم فروردین

نهمین روز از سال جدید نیز با هزاروصدوهفتادمین عمل اهدای عضو همراه بود که مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این باره گفت: در این جراحی «امیرعلی کاریزنوی» کودک ۹ ساله مرگ مغزی که در بیمارستان اکبر مشهد تحت مراقبت‌های ویژه قرار داشت پس از تأیید مرگ مغزی به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و با رضایت خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر خالقی ادامه داد: کلیه ها، کبد و قرنیه‌های زنده یاد امیرعلی کاریزنوی به بیمارستان بوعلی سینای شیراز و بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال و به پنج بیمار نیازمند به عضو اهدا و پیوند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->