داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی: مهندسی مجامع انتخاباتی واقعیت ندارد

  • کد خبر: ۱۰۵۲۷۰
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی: مهندسی مجامع انتخاباتی واقعیت ندارد
مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: مهندسی در مجامع انتخاباتی معنا ندارد و تلاش کاندیدا‌ها برای کسب رای را پای این نگذاریم که انتخابات مهندسی شده است.

گروه ورزش | شهرآرانیوز؛ علی اکبر هاشمی جواهری در حاشیه مجمع انتخابی هیات کاراته خراسان رضوی در جمع خبرنگاران در خصوص شائبه مهندسی انتخابات هیات کاراته استان بیان کرد: مهندسی مجامع با توجه به آیین‌نامه جدید واقعیت ندارد و نمی‌توان در انتخابات دست برد. همچنین هر کاندیدا مجاز است که برای کسب رای تلاش کند. این تلاش را پای این نگذاریم که انتخابات مهندسی شده است.

وی در مورد گذشت بیش از ۱۰ ماه از سرپرستی اسماعیل حاجی‌آبادی، سرپرست هیات کاراته خراسان رضوی و برگزاری انتخابات این مجمع توسط وی خاطرنشان کرد: کمتر از ۲ ماه است که در اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی سمت گرفته‌ام. اینکه یک فردی بیش از حد مجازش به عنوان سرپرست در یک هیات ورزشی حضور داشته در حال حاضر از حیطه پاسخگویی من خارج است. کسانی که برگزاری مجمع انتخابی این هیات را به تاخیر انداخته‌اند باید پاسخ دهند.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی اضافه کرد: البته در سند تحول ورزش کشور تصمیم‌گیری شده که حضور کارکنان وزارت‌خانه و ادارات کل در هیات‌های ورزشی منع شود. البته این قانون هنوز به اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی ابلاغ نشده است، اما در نظر داریم شرایطی را فراهم کنیم تا اگر این قانون ابلاغ شد به مشکل خاصی برخورد نکنیم.

هاشمی‌جواهری افزود: در حال حاضر برنامه داریم که مجامع را معطل نکرده و هرچه سریع‌تر مجامع انتخابی را برگزار کنیم. تاریخ مشخصی برای هیچ یک از مجامع مشخص نشده، اما هر هیاتی که شرایط قانونی‌اش مهیا شده، بلافاصله پس از آمادگی فدراسیون مربوطه‌اش مجامع انتخابی آن را برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به انتخاب هادی امیری به عنوان رییس جدید هیات کاراته خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی استان بزرگی است و در تمام زمینه‌ها از ظرفیت‌ها و مستعدین زیادی برخوردار است. کار کردن در یک جمع متخصص سخت خواهد بود. خانواده کاراته خراسان رضوی قطعا از هیات استان خود مطالبات زیادی خواهند داشت. امیدوارم میان خانواده کاراته و رییس هیات تعامل و همکاری خوبی به وجود آید. هر دو طرف دست به دست یکدیگر دهند تا تقاضای فدراسیون کاراته در جهت توسعه و بازگشت کاراته خراسان رضوی به روز‌های اوج خود محقق شود.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی تصریح کرد: سعی داریم شرایط سخت‌افزاری خانه کاراته خراسان رضوی را فراهم کنیم. خانه کاراته در پشت سالن مهران مشهد به شدت نیاز به کار دارد. از آن دوره‌ای که به عنوان مدیرکل در خراسان رضوی حضور داشتم، خانه کاراته تکان نخورده و مورد رسیدگی قرار نگرفته است. خانه کاراته استان موقعیت مناسبی دارد و امکانات اولیه آن نیز فراهم است. هادی امیری، رییس جدید هیات کاراته استان نیز قول داده‌اند که هر چه سریع‌تر به خانه کاراته رسیدگی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->