Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
سرخط خبرها

استعلام خلافی خودرو از «پلیس من»

  • کد خبر: ۱۰۵۴۸۳
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
  • ۱
استعلام خلافی خودرو از «پلیس من»
روش‌های زیادی برای استعلام خلافی خودرو و موتور وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از اپلیکیشن‌های استعلام خلافی خودرو است. «پلیس من» از جمله نرم افزار‌هایی است که توسط شرکت پژوهش و توسعه ناجی توسعه یافته که این شرکت زیر نظر پلیس راهور خدمت رسانی می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، استعلامی که از طریق برنامه پلیس من می‌گیرید در واقع همان استعلامی است که در دفاتر پلیس+۱۰ برای خلافی خودرو و جرایم رانندگی به شما ارائه می‌دهند.

برای استعلام خلافی از این روش باید در برنامه پلیس من احراز هویت شوید. برای استعلام خلافی خودرو با برنامه پلیس من چند شرط لازم است:

۱-باید احراز هویت شوید و برای احراز هویت نیاز به وارد کرد کد ملی در برنامه پلیس من دارید.

۲- باید خط به نام خودتان باشد.

۳- خط تلفن همراه شما باید در مرکز تعویض پلاک ثبت شده باشد.

با این شرایط شما می‌توانید خلافی خودرو خود را استعلام بگیرید.

خدمات این برنامه رایگان نیست و هزینه هربار استعلام خلافی خودرو مبلغ ۵۲۰۰ تومان است، اما در اولین ورود شما به برنامه، حساب کاربری شما به رایگان شارژ می‌شود.

برای دانلود برنامه پلیس من می‌توانید در گوگل نام این برنامه را جستجو کنید و از سایت آن دانلود و نصب کنید. همچنین این برنامه در کافه بازار و مایکت قابل دانلود و نصب است.

از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که اغلب این خدمات با هزینه ۵۲۰۰ تومانی است:

نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک

ترخیص اینترنتی خودرو

آخرین وضعیت گواهینامه

گزارش تخلف حمل و نقل عمومی

استعلام نمره منفی گواهینامه

استعلام پلاک‌های به نام

استعلام کارت و سند خودرو

شماره گذاری اینترنتی

وضعیت خروج از کشور افراد دارای گذرنامه

ثبت درخواست صدور و تعویض اینترنتی گذرنامه

استعلام گذرنامه و ثبت مفقودی گذرنامه

پرداخت عوارض خروج

استعلام خودرو و موتور مکشوفه

ثبت سرقت خودرو و موتور

استعلام وضعیت رسیدگی به شکایات

سامانه ثنا

نقشه مراکز مهم همچون معاینه فنی، پلیس+۱۰، پارکینگ و.

از جمله مزایای این برنامه ارائه یکجای انواع خدمات در حوزه راهور، پلیس آگاهی و گذرنامه به صورت آنلاین است که جای خالی چنین برنامه‌هایی در حوزه خدمات دولت الکترونیک واقعا احساس می‌شود. خدماتی که تا پیش از این برای استفاده از آن‌ها نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+۱۰ بود.

اعتراض به جریمه‌های اشتباه

اخیرا اعتراض به جریمه‌هایی که به اشتباه ثبت می‌شوند و فرد در آن منطقه تردد نداشته است افزایش یافته است. در حال حاضر فرآیند ثبت تخلف با دو پیامک اطلاع رسانی می‌شود که در پیامک اول به راننده اطلاع داده می‌شود که تخلف در حال بررسی است.

اگر پیامک دوم حاوی شناسه قبض و نرخ اعمال جریمه ارسال شود، بدین معناست که دیگر اعمال جریمه به‌صورت قطعی صورت گرفته است. هرچند در بسیاری از موارد، پیامک‌های مربوطه از سوی سامانه پلیس برای مالکان وسایل نقلیه ارسال نمی‌شود!

پس از دریافت چنین پیامک‌هایی و یا استعلام خلافی خودرو از روش‌های یاد شده چنانچه تخلفی ثبت شده و به خلافی اعتراض داشتید تا ۶۰ روز مهلت دارید تا به این جریمه‌ها اعتراض کنید. برای اعتراض به خلافی باید به پلیس +۱۰ یا اجرائیات راهور مراجعه کنید. فرد معترض می‌تواند به مراکز اجرائیات پلیس راهور یا هیئت‌های رسیدگی مراجعه و تصویر خودرویی که جریمه شده است را مشاهده کند. همچنین می‌توانید تصویر خودرو را در برنامه پلیس من مشاهده کنید.

منبع: آخرین خبر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
0
0
این کارتون خیلی...
رپرتاژی که کار کردیم رو خبر می کنید می ذارید تو سایت؟
سریعتر از سایت حذفش کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->