نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت
سرخط خبرها

الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد

  • کد خبر: ۲۲۵۳۰۳
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد
اینستاگرام درحال اعمال تغییرات بزرگی در الگوریتم پیشنهاد بخش ریلز است.

به گزارش شهرآرانیوز - با این تغییرات، محتوا‌های دست اول یا اوریجینال بیشتر از قبل به کاربران پیشنهاد داده خواهند شد و از آن‌سو، پست‌هایی که صرفاً محتوای سایر اشخاص را بازنشر می‌کنند، کمتر پیشنهاد می‌شوند. هدف این شرکت کمک به بیشتر دیده‌شدن محتواسازان کوچکی است که مخاطبان کمتری دارند.

اینستاگرام اعلام کرد که در تلاش است سیستم رتبه‌بندی محتوای خود را «اصلاح» کند تا اکانت‌هایی که دنبال‌کنندگان کمتری دارند، راحت‌تر بتوانند محتوا‌های خود را به‌دست کاربران برسانند. در توضیحات این شرکت آمده است:

«از مدت‌ها قبل، به‌دلیل شیوه رتبه‌بندی محتوا توسط ما، پست‌های تولیدکنندگانی که دنبال‌کنندگان بیشتری داشتند و همچنین کسانی که محتوا‌های دیگران را بازنشر می‌دادند، بیشتر از سازندگان محتوا‌های دست اول و کوچک به کاربران پیشنهاد می‌شد. فکر می‌کنیم مهم است که این سازوکار را اصلاح کنیم تا همه محتواسازان فرصت برابری برای دستیابی به مخاطبان جدید داشته باشند.»

هنوز دقیقاً مشخص نیست که سیستم پیشنهاد محتوای اینستاگرام چگونه می‌تواند برابری را افزایش دهد، اما این شرکت می‌گوید الگوریتم آنها دیگر به اکانت‌هایی که دنبال‌کنندگان بیشتری دارند، اولویت بالاتر نمی‌دهد: «محتوا‌های واجد شرایط... صرف‌نظر از اینکه کاربر اکانت منتشرکننده پست را دنبال می‌کند یا نه، به گروه کوچکی از مخاطبان که فکر می‌کنیم آن محتوا را می‌پسندند، نشان داده می‌شود.»

در ادامه با شکل‌گیری تعامل میان این مخاطبان و محتوای مربوطه، ویدیو‌هایی که بهترین عملکرد را داشته باشند، برای گروه بزرگ‌تری از مخاطبان به نمایش درمی‌آیند، سپس بهترین موارد بین آنها دوباره به یک گروه بزرگ‌تر نشان داده می‌شوند و این روند ادامه می‌یابد.

اینستاگرام می‌گوید این تغییر طی ماه‌های آینده در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت؛ بنابراین احتمالاً مدتی طول خواهد کشید تا تمام محتواسازان بتوانند اثر آن را مشاهده کنند.

اما تغییر مربوط به تشویق پست‌های اوریجینال یا دست اول، سریع‌تر اعمال می‌شود. اینستاگرام می‌گوید ریل‌هایی که ری‌پست می‌شوند، درصورتی‌که دقیقاً یکسان باشند، با کلیپ «اصلی» در پیشنهاد‌ها جایگزین خواهند شد. اکانت‌هایی که ریل‌هایی را ری‌پست می‌کنند هم برچسبی دریافت می‌کنند که سازنده اصلی محتوا را نشان خواهد داد. البته افرادی که محتوا‌ها را به‌طرز قابل‌توجهی تغییر می‌دهند، مثلاً روی آن صداگذاری می‌کنند یا به کلیپ‌ها واکنش می‌دهند یا آنها را با تغییرات چشمگیر به میم تبدیل می‌کنند، از این قاعده مستثنا خواهند بود.

کاربرانی که صرفاً محتوا‌های دیگران را بازنشر می‌دهند، با تکرار این رفتار با برخورد شدیدتری مواجه می‌شوند. اینستاگرام می‌گوید اگر این افراد در یک بازه زمانی ۳۰ روزه ۱۰ پست یا بیشتر، محتوای دست اول نداشته باشند، پیشنهاد پست‌های آنها را به‌کلی متوقف می‌کند.

تغییرات حاضر فعلاً تنها برای بخش ریلز اعمال می‌شود و برای سایر پست‌ها اجرا نخواهد شد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->