نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنانش برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

  • کد خبر: ۱۰۶۱۸۲
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
  • ۲
ساعت و تاریخ بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
امشب سه شنبه باید تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید در چارچوب مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر بروند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، انتظار‌ها به پایان رسید و مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از امشب سه شنبه، ششم اردیبهشت ماه مجددا استارت می‌خورد. در نخستین بازی امشب رئال مادرید و منچسترسیتی باید از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف یکدیگر بروند.

در یک سو شاگردان آنجلوتی با حذف چلسی دست به کار بزرگی زدند و برای چندمین سال متوالی جزو ۴ تیم برتر اروپا قرار گرفته اند. فصل قبل هم رئال تا این مرحله پیش رفت و پس از غلبه بر لیورپول، در نیمه نهایی به سد چلسی برخورد کرد و حذف شد. حالا مادریدی‌ها امیدوارند با توجه به روند خوب تیمشان در نیم فصل دوم لالیگا و یو سی ال، این بار از سد حریف انگلیسی در نیمه نهایی برآیند.

در سوی دیگر، اما شاگردان پپ گواردیولا که پس از جام اتحادیه، جام حذفی انگلیس را هم با شکست مقابل لیورپول از دست دادند، کلا ۲ جام برای فتح پیش رو دارند. در انگلیس آن‌ها با اختلاف ۱ امتیاز نسبت به لیورپول هنوز صدرنشین هستند و در لیگ قهرمانان اروپا هم مثل سال قبل مجددا به این مرحله رسیده اند. فصل گذشته گواردیولا موفق شد در نیمه نهایی پاریس سن ژرمن پرستاره را مغلوب کند و راهی فینال شود، اما در فینال پپ مقابل توخل و چلسی مغلوب شد تا باز هم دستش از جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دور بماند.

پپ گواردیولا تنها با بارسلونا موفق شده ۲ بار این جام مهم را فتح کند و در بایرن و منچسترسیتی همیشه ناکام بوده است.  سرحال بودن دی بروینه، ستاره بلژیکی سیتی نقطه امید اصلی هواداران منچسترسیتی در بازی با رئالی است که همچنان به پشتوانه ستاره های تمام نشدنی میانه میدانش، کروس و مودریچ در حال پیشروی است. 

رئال مادرید با توجه به نتایج ضعیف بارسلونا در هفته های اخیر خیالش از فتح لالیگا تا حد زیادی راحت شده و حالا در اندیشه کسب دومین جام این فصل است.

بازی رفت دو تیم امشب در ورزشگاه اتحاد و به میزبانی منچسترسیتی برگزار می شود. استفانو کواچز قضاوت این بازی را برعهده خواهدداشت.

گواردیولا کانسلو را به دلیل محرومیت و استونز را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد و در آن سو کارلتو نمی تواند از ناچو و گوتیرز به خاطر مصدومیت استفاده کند. احتمالا در بازی امشب شاهد حضور همزمان آلابا، مندی، میلیتائو و کارواخال در زمین خواهیم بود. در آن سو هم واکر، زینچنکو، دیاز و لاپورت، مدافعان منچسترسیتی خواهندبود. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Valy
Afghanistan
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
0
0
به نظر من ریال در مرحله بعدی سعود می کند و با لیورپول به فینال میره به امید پیروزی ریال مادرید
مجید درخشان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
0
0
صدر صد لیورپول برنده است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->