سرخط خبرها

آماده باش یحیی گل محمدی به لک بعد از آشتی با فنایی

  • کد خبر: ۱۰۶۲۵۹
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
آماده باش یحیی گل محمدی به لک بعد از آشتی با فنایی
یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولس قصد دارد دربازی‌های باقی مانده به حامد لک میدان دهد. این تصمیم بعد از آشتی لک با فنایی اتخاذ شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حامد لک بعد از حدود سه هفته به تمرینات پرسپولیس برگشته و آنقدر با انگیزه و پرفشار تمرین می‌کند که انگار قرار است در بازی با پیکان فیکس باشد و تمام ماجراهای قبل از غیبتش را به دست فراموشی بسپارد. یادمان نرود جدا از اشتباهات عجیب لک در بازی‌های رسمی و دوستانه، آنچه باعث بیرون گذاشتن او و تنبیه سه هفته‌ای‌اش شد جر و بحث با کادر فنی و اعتراض به نیمکت نشینی‌اش بود.

در این میان خبرهای متفاوتی از قهر حامد لک با مربیانش به گوش رسید و البته این خبر هم به میان آمد که لک با داود فنایی مربی‌اش و فردی از کادر فنی که مستقیماً با او کار می‌کند به مشکل برخورده است. با این حال اکنون و بعد از بازگشت لک به تمرین به نظر می‌رسد رابطه او با داود فنایی کاملاً دوستانه شده و این دو نفر با هم آشتی کرده‌اند.
لک دیروز در استوری واتساپش عکس‌هایی از تمرین روز جمعه را منتشر کرد و با ذکر نام داود فنایی برای او آیکون قلب گذاشت تا نشان دهد با مربی‌اش هیچ مشکلی ندارد و این دو نفر ارتباط دوستانه‌ای با هم دارند. با این حساب لک بعد از سه هفته بیرون ماندن از تیم حالا به آغوش گرم کادر فنی برگشته است که باید دید آیا منجر به بازگشتش به ترکیب اصلی هم خواهد شد یا از نظر یحیی فعلاً زود است.

شنیده‌ها حکایت از آماده باش گل محمدی به این دروازه برای حضور در بازی‌های آتی دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->