اضافه شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل
سرخط خبرها

هدیه رایتل به مناسبت عید فطر ۱۴۰۱ (بسته اینترنت با تخفیف)

  • کد خبر: ۱۰۷۲۱۵
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
  • ۱
هدیه رایتل به مناسبت عید فطر ۱۴۰۱ (بسته اینترنت با تخفیف)
رایتل به مناسبت فرا رسیدن عید فطر، بسته اینترنت با تخفیف به مشترکان خود می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، مشترکین رایتل در روز‌های ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت به مناسبت عید سعید فطر می‌توانند بسته اینترنت ۷ گیگابایت ۷ روزه را به قیمت ۱۴ هزار تومان تهیه کنند. البته با محاسبه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده، قیمت نهایی این بسته اینترنت رایتل برای عید فطر، ۱۵ هزار و ۲۶۰ تومان است.

خرید و فعالسازی بسته ویژه عید فطر رایتل از ۲ طریق امکان پذیر است. روش اول شماره‌گیری کد دستوری #۲۲۵* با شماره رایتلی است. پس از شماره‌گیری این کد، بایستی بسته مورد نظر را انتخاب کنید.

هدیه رایتل به مناسبت عید فطر ۱۴۰۱ (بسته اینترنت با تخفیف)

سپس می‌توانید از دو روش «پرداخت بانکی» یا «پرداخت از اعتبار» جهت خرید و فعالسازی بسته اقدام کنید. در صورتی که از مشترکین اعتباری رایتل بوده و موجودی اعتبارتان کم‌تر از ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان است بایستی از گزینه یک استفاده کنید.

همچنین این بسته را می‌توانید از طریق اپلیکیشن «رایتل من» خریداری و فعال کنید. با نصب این اپ یا استفاده از نسخه وب آن، بایستی شماره تلفن را ثبت و وارد رایتل من شوید و به منو «خرید بسته» مراجعه کنید.

هدیه رایتل به مناسبت عید فطر ۱۴۰۱ (بسته اینترنت با تخفیف)
سپس گزینه «ویژه عید فطر» را انتخاب کنید.
هدیه رایتل به مناسبت عید فطر ۱۴۰۱ (بسته اینترنت با تخفیف)
با کلیک روی بسته موجود، مشخصات آن به شما نمایش داده می‌شود. مبلغ بسته ۱۴ هزار تومان بوده که با محاسبه مالیات بر ارزش افزوده در نهایت بایستی برای آن مبلغ ۱۵ هزار و ۲۶۰ تومان بپردازید.
هدیه رایتل به مناسبت عید فطر ۱۴۰۱ (بسته اینترنت با تخفیف)
در صورت تمایل با کلیک روی گزینه پرداخت، به درگاه بانکی منتقل شده و می‌توانید بسته را خریداری کنید.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
0
0
ورشکست نکنین گداها
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->