چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

معلمان غیررسمی و غیردولتی چطور مشمول قانون رتبه‌بندی می‌شوند؟ + جزئیات (۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۰۷۷۰۰
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱
  • ۱
معلمان غیررسمی و غیردولتی چطور مشمول قانون رتبه‌بندی می‌شوند؟ + جزئیات (۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱)
رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از جمع‌آوری بیش از ۷۰ امضا برای بررسی اولویت‌دار طرح «ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش» در صحن علنی مجلس خبر داد و گفت: معلمان غیررسمی و غیردولتی آموزش و پرروش با تبدیل وضعیت به واسطه طرح مذکور و برابر ضوابط مشمول قانون رتبه‌بندی معلمان نیز می‎‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی اسماعیلی ضمن تبریک و گرامیداشت هفته معلم با اشاره به قرار گرفتن طرح ساماندهی کارکنان آموزش و پرورش در دستور کار صحن علنی مجلس، اظهار کرد: در طرح تهیه شده که قرار است در صحن علنی مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد، تمامی معلمان اعم از خرید خدماتی، برون‌سپار، حق‌التدریس، نهضت سوادآموزی، قرآنی، پیش دبستانی و مدارس غیردولتی که بار بزرگی از نظام آموزشی را بر دوش دارند با برخی ملاحظات و ضرایب سنواتی تعیین تکلیف استخدام می‌شوند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مخاطب این طرح تمام نیرو‌های آزاد و غیررسمی آموزش و پرورش هستند، اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش مرتفع گردد.

اسماعیلی یادآور شد: این طرح حاصل چندین ماه کار کارشناسی در کمیسیون آموزش است تا علاوه‌بر رفع نیاز و جبران کمبود‌های نیروی انسانی آموزش و پرورش، به جذب و به‌کارگیری معلمان باتجربه و با کیفیت منجر گردد.

وی یادآور شد: به موجب این طرح همه افراد علاقه‌مند به شغل معلمی می‌توانند به موجب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در آزمون مربوطه (ماده ۲۸) شرکت کنند.

اختصاص ضریب مثبت برای معلمان در آزمون ماده ۲۸

اسماعیلی اضافه کرد:، اما این طرح برای افرادی که سابقه کار معلمی در آموزش و پرورش دارند در آزمون استخدامی ضرایبی ویژه در نظر می‌گیرد تا صلاحیت حرفه‌‎ای این معلمان در آزمون استخدامی لحاظ و شانس قبولی آنان افزایش یابد.

جمع‌آوری بیش از ۷۰ امضا برای بررسی اولویت‌دار طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح شامل ۹ ماده بوده گفت: این طرح با امضای بیش از ۷۰ نماینده مجلس در اولویت رسیدگی در صحن مجلس قرار دارد و انتظار می‌رود با اعلام هیأت رئیسه مجلس، احتمالا تا ۴۵ روز آینده در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
باسلام. ط.ب
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
0
0
باسلام وقتتون دلنشین خداقوت بزرگوارید. لطفا طرح جلال محمودزاده درهمین سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲اجراشود توروخداااااااااااااا.
خیلی زحمت کشیدیم وخیلی زجرکشیدیم ...بامدرک تحصیلی مرتبط
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->