نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نظر بیراوند درباره بازگشت به پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۰۸۴۷۱
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
نظر بیراوند درباره بازگشت به پرسپولیس
احتمال بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس قوت گرفته و ممکن است در هفته‌های آتی خبر‌هایی قطعی درباره حضور شماره یک تیم ملی در باشگاه سابقش منتشر شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علیرضا بیرانوند از تیم بواویشتای پرتغال جدا شده و به تیم سابقش آنتورب بازگشته است. بیراوند درباره اینکه چه شرایطی با تیم سابقش دارد و آیا در این تیم باقی خواهد ماند، توضیحی داده است. دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در این باره گفت: «من  ۳+۱ سال با آنتورپ قرارداد دارم که سال آخر آن توافقی است، اما همانطور که می‌دانید فصل آینده برای من  مهم است و باید جایی باشم که بازی کنم. طبق قراردادی که دارم باید به آنتورپ برگردم و با شرایط موجود بعد از اردوی تیم ملی در کانادا به تمرینات تیم آنتورپ بلژیک خواهم رفت.» بیرانوند درپاسخ به این سوال که آیا ممکن است به پرسپولیس بازگردد، گفت: «هراتفاقی ممکن است. اما من الان بازیکن تیم آنتورب محسوب می‌شوم و اگر بخواهم به تیم دیگری بروم باید با این باشگاه توافق کنم. برای من مهم است که در فصل جاری بازی کنم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->