اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

نبرد ایرانی ها با عراقی ها در روز نخست جام باشگاه های والیبال آسیا

  • کد خبر: ۱۰۸۴۸۶
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
نبرد ایرانی ها با عراقی ها در روز نخست جام باشگاه های والیبال آسیا
تیم‌های والیبال پیکان تهران و مقاومت شهداب یزد در نخستین روز مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به مصاف حریفان عراقی می‌­روند که این بازی‌ها حساسیت خاص خود را دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ از فردا (شنبه ۲۴ اردیبهشت) با حضور هشت تیم در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز می‌شود.
در نخستین روز این رقابت‌ها تیم پیکان پرافتخارترین باشگاه آسیا در این مسابقات به مصاف گاز جنوبی می‌رود. این دیدار در اصل تقابل باتجربه‌های پیکان مقابل گاز جنوبی عراق است، زیرا پیکان دوازدهمین حضور خود را در این مسابقات تجربه می‌کند، اما نماینده عراق برای دومین بار در این مسابقات حاضر شده است.
تیم پیکان تهران با هفت قهرمانی، دو نایب قهرمانی و دو نشان برنز پرافتخارترین باشگاه آسیا در این رقابت‌ها است که امسال نیز به عنوان میزبان در این مسابقات شرکت می‌کند. پیکانی‌ها که عنوان سومی جهان را نیز در پرونده کاری خود دارند، در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ شش قهرمانی متوالی در این مسابقات به دست آوردند. این تیم در هر دوره‌ای که در این رقابت‌ها شرکت کرده، روی سکو هم رفته است.
اما گاز جنوبی عراق در سال ۲۰۲۱ نخستین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه کرد که به جایگاه پنجمی دست یافت.

مقاومت آشنا برای سرمربی اربیل
تیم مقاومت شهداب یزد قهرمان لیگ برتر مردان ۱۴۰۰ و دیگر نماینده ایران در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا نیز در نخستین روز به مصاف اربیل می‌رود.
هدایت این تیم عراقی را محمدحسین نجاتی برعهده دارد که خود مدتی مربی تیم شهداب در لیگ برتر مردان ایران بود، بنابراین آشنایی کامل نسبت به حریف و بازیکنان ایرانی نماینده یزد دارد، تنها نگرانی او برای آنالیز تیم شهداب بازیکنان خارجی این نماینده ایران است که برای رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا جذب کرده است.
نکته دیگر این مسابقه، نخستین تجربه آسیایی دو تیم اربیل و مقاومت شهداب یزد است که می‌توان آن را جدال «اولی ها» نامید. هر چند از نظر فهرست بازیکنان و داده‌های آماری والیبال، تیم اربیل برابر شهداب حریف جدی محسوب نمی‌شود، اما باید منتظر ماند تا نتیجه مسابقه این فرضیه را تایید یا رد کند.
در دیگر دیدار‌های نخستین روز مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا تیم‌های سانتوری سانبردز ژاپن و الریان قطر به ترتیب به مصاف ناخون راتچاسیمای تایلند و تاراز قزاقستان می‌روند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->