سفیر ایران در عراق: بسیاری از مقامات برای عملیات «وعده صادق» به ما تبریک گفتند ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد آیت‌الله علم‌الهدی: امامت سیاسی، دلیل نفرت دشمنان اهل بیت (ع) بود | ضرورت واکاوی فلسفه مظلومیت ائمه اطهار (ع) تصاویری از ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد وزیر خارجه آمریکا: منتظر موافقت حماس با آتش‌بس هستیم اردوغان: هدف ما از توقف تجارت با اسرائیل، مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان بازدید کرد سپاه از بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم خبرداد حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل
سرخط خبرها

دستور ویژه رئیس‌جمهور برای اختصاص یارانه کاغذ

  • کد خبر: ۱۰۸۸۶۵
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
دستور ویژه رئیس‌جمهور برای اختصاص یارانه کاغذ
سخنگوی دولت گفت: دولت به موازات حمایت از تولید داخل و خودکفایی در تولید کاغذ، نشست‌های متعددی برای اختصاص یارانه کاغذ تشکیل داده و رئیس‌‌جمهور نیز در این‌باره، دستور ویژه صادر کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت، پس از بازدید از سی و وسمین نمایشگاه بین‌الماللی کتاب تهران در صفحه شخصی خود نوشت:

«سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پس از دو سال وقفه، به صورت حضوری و مجازی در حال برگزاری است. حدود دو ساعت را در فضای نمایشگاه گذراندم و ضمن گفتگو با ناشران و مسئولان غرفه‌ها و شنیدن مشکلات مرتبط با چاپ و نشر، چند کتاب خوب خریدم. حضور ۳۲ کشور خارجی و ۲۸۰۰ ناشر، نمایشگاه امسال را متمایز کرده است. راه‌اندازی بخش مجازی، نقش مهمی برای توسعه عدالت فرهنگی در سراسر کشور دارد.   

از همکاران خوبم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌خاطر توجه به این موضوع که در جشنواره فیلم فجر نیز با نمایش فیلم‌ها در شهرستان‌های کوچک و روستاها، فرهنگ را در سراسر کشور گستراندند، تشکر ویژه می‌کنم. حال و هوای کتاب و فرهنگ، همیشه حال آدم را خوب می‌کند.  

گرانی کاغذ، قیمت کتاب را هم گران کرده است. گله شهروندان در این‌باره، بجا و منطقی است. دولت به موازات حمایت از تولید داخل و خودکفایی در تولید کاغذ، نشست‌های متعددی برای اختصاص یارانه کاغذ تشکیل داده است و رئیس محترم جمهور نیز در این‌باره، دستور ویژه صادر کرده‌اند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->