اضافه شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل
سرخط خبرها

تورم نیروهای تسلا را تعدیل کرد

  • کد خبر: ۱۱۱۱۲۶
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
تورم نیروهای تسلا را تعدیل کرد
مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا با ارسال یک ایمیل به کارمندان اعلام کرد که قصد دارد تعداد مشاغل این شرکت را کاهش دهد. تورم در آمریکا اکنون در بالاترین حد خودش در ۴۰ سال اخیر قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا احساس فوق العاده بدی در مورد اقتصاد دارد و اکنون می خواهد حدود ۱۰ درصد از مشاغل این شرکت خودروسازی را کاهش دهد.

این پیام که روز پنج‌شنبه با عنوان «توقف استخدام‌ در سراسر جهان» به کارمندان ارسال شد، دو روز پس از آن  بود که ماسک به کارمندان این شرکت گفته بود  یا باید به محل کار بازگردند یا شغل خودشان را ترک کنند.

ماسک در هفته‌های اخیر درباره خطر رکود اقتصادی هشدار داد، اما ایمیل او مبنی بر توقف استخدام و تعدیل کارکنان مستقیم‌ترین و پرمخاطب‌ترین پیام در نوع خود از سوی رئیس یک شرکت خودروسازی است. طبق گزارش سالانه SEC، تسلا در پایان سال ۲۰۲۱ تقریباً ۱۰۰ هزار نفر را در این شرکت و زیرمجموعه‌هایش استخدام کرده است.

تاکنون، تقاضا برای خرید خودروهای تسلا و سایر وسایل نقلیه الکتریکی باقی است. اما تسلا برای از سرگیری تولید در کارخانه خود در شانگهای پس از قرنطینه‌های COVID-19 که باعث قطعی پرهزینه در این کارخانه شد، با مشکل مواجه شده است.

کارستن برزسکی، رئیس جهانی تحقیقات اقتصاد کلان می گوید: احساس بد ماسک با بسیاری از مردم مشترک است؛ اما ما در مورد رکود جهانی صحبت نمی کنیم و انتظار داریم که اقتصاد جهانی تا پایان سال بهبود یابد. گفتنی است که تورم در آمریکا اکنون در بالاترین حد خودش در ۴۰ سال اخیر قرار دارد و باعث جهش در هزینه های زندگی برای آمریکایی ها شده است.

شایان ذکر است که ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان از نظر فوربس، در ایمیل کوتاهی که به کارمندان فرستاده، دلایل احساس بد خودش را درخصوص چشم انداز اقتصادی بیان نکرده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->