یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال
سرخط خبرها

پاتوسی به استقلال برمی‌گردد؟

  • کد خبر: ۱۱۱۵۴۲
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
پاتوسی به استقلال برمی‌گردد؟
اگر باشگاه استقلال درنهایت با جواد نکونام به توافق برسد، احتمال اینکه پاتوسی، هافبک میانی فولاد بار دیگر به ترکیب استقلال باز گردد بسیار زیاد است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام برای عقد قرارداد با باشگاه استقلال تردید‌هایی دارد، اما چنانچه این چهره ملی درنهایت با مسئولان باشگاه استقلال به توافق برسد ممکن است برخی بازیکنان فولاد راه استقلال را درپیش بگیرند. درهمین راستا گفته می‌شود که آیاندا پاتوسی درلیست نکونام قرار دارد. بازیکنی که پیش‌تر در ترکیب استقلال هم بازی کرده است. به جز پاتوسی گفته می‌شود که پریرا مهاجم کهنه کار باشگاه فولاد نیز ممکن است فصل آینده در ترکیب استقلال به کار گرفته شود. از این دو بازیکن به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های خارجی لیست جواد نکونام برای حضور در استقلال یاد می‌شود. اگر این دو بازیکن به استقلال ملحق شوند باشگاه استقلال برای جذب بازیکنانی که پیش‌تر در فهرست ورودی قرار گرفته بودند، باید تامل بیشتری کند. یکی از احتمالات بزرگ با حضورنکونام حذف نام کاوه رضایی و محمد نادری از لیست نهایی استقلال است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->