نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟
سرخط خبرها

کامرانی‌فر: برای آ‌ماده‌سازی امیدها خوب کار نکردیم

  • کد خبر: ۱۱۲۱۶۱
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
کامرانی‌فر: برای آ‌ماده‌سازی امیدها خوب کار نکردیم
تحلیل حسن کامرانی‌فر از نتایج تیم ملی امید در ازبکستان را در این یادداشت می خوانید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دبیرکل فدراسیون فوتبال نسبت به بحث آماده‌سازی تیم امید و دیگرموارد مربوط به فوتبال ایران واکنش نشان داد. حسن کامرانی‌فر دیروز در مصاحبه‌ای پذیرفت که در بحث آماده‌سازی تیم امید خوب عمل نکرده و باید شرایط ایده‌آل‌تری برای این تیم مهیا می‌کرده است. در ادامه بخش‌هایی از مصاحبه کامرانی‌فر را مرور می‌کنیم.

الجزایر با تیم اصلی‌اش می‌آید

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم ملی در قطر عنوان کرد: وضعیت تیم ملی خوب است و ملی‌پوشان در حال تمرین در قطر هستند. ان‌شاءا... بازی خوبی نیز با الجزایر برگزار کنند. کامرانی‌فر در واکنش به این موضوع که مدیر رسانه‌ای تیم ملی اعلام کرده است امکان برگزاری اردوی دیگری در قطر برای تیم ملی در فیفادی پیش‌رو وجود ندارد و باید یا در اروپا یا ترکیه اردو برگزار کنیم، خاطر‌نشان کرد: قطعا برای اردوی بعدی تیم ملی منتظر‌یم که اعضای تیم به ایران برگردند و با سرمربی تیم ملی صحبت کنیم و تصمیم بگیریم. کامرانی‌فر درباره اینکه گفته می‌شود الجزایر با بازیکنان اصلی‌اش مقابل ایران بازی نمی‌کند، گفت: ما در قراردادی که امضا کردیم، بازی با حضور بازیکنان اصلی الجزایر برگزار خواهد شد. در‌این‌بین ممکن است بازیکنی مصدوم باشد و نتواند بازی کند، ولی طبق قرارداد بازیکنان اصلی طبق فهرست قبلی‌شان باید بازی کنند.

فرایند انتخابات شروع شده است

وی در پاسخ به این سؤال که فرایند انتخابات فدراسیون فوتبال چه زمانی شروع می‌شود، تصریح کرد: فرایند این کار شروع شده است و برای اینکه قسمت‌های مختلف نماینده‌هایشان را اعلام کنند، نامه‌ها ارسال شده است. مانند مجامع قبلی هفتاد روز قبل باید نامه‌ها ارسال و محل و تاریخ مجمع مشخص شود. موضوعی که مهم است، باید هفتاد روز قبل تیم‌ها مشخص شوند. الان لیگ برتر، لیگ فوتسال و... تمام شده و فقط لیگ ۲ مانده است که آن‌هم نماینده سال گذشته شرکت خواهد کرد.

در حال برنامه‌ریزی برای فیفادی بعدی هستیم

دبیرکل فدراسیون فوتبال راجع به نارضایتی مهدوی‌کیا از کم‌بودن بازی‌های تدارکاتی تیم فوتبال امید، گفت: ما نتوانستیم برای بازی‌های دوستانه و آماده‌سازی تیم امید خوب عمل کنیم. چون تیم امید هم باید در فیفادی بازی می‌کرد. اما برای فیفادی بعدی در حال برنامه‌ریزی هستیم. ما با بازیکنان زیر ۲۱‌سال در مسابقات حاضر شدیم و این سیاست فدراسیون فوتبال بود، ان‌شاءا... بتوانیم برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم. کامرانی‌فر در پاسخ به این سؤال که مهدوی‌کیا به کارش در تیم امید ادامه خواهد داد یا خیر، گفت: بله، تا‌این‌لحظه مهدوی‌کیا سرمربی تیم است و کمیته فنی هم در حال بررسی عملکرد فنی تیم امید است و نظرش را اعلام خواهد کرد.

پرونده ویلموتس ۳‌ماه عقب افتاد

وی درباره انتخاب البسه تیم‌های ملی تصریح کرد: کار‌های این موضوع هم انجام شده، پاکت‌ها باز شده است و به محض اینکه اردوی تیم ملی تمام شود، لباس تیم ملی هم مشخص خواهد شد. کامرانی‌فر در پاسخ به این پرسش که «برای بازی‌های دوستانه در فیفا‌دی شهریور‌ماه مذاکره‌ای صورت گرفته است؟»، خاطر‌نشان کرد: بله، مذاکرات آغاز شده است و امیدواریم که در آخرین لحظه اتفاقات دیگری نیفتد. دبیرکل فدراسیون فوتبال همچنین درباره روند پرونده ویلموتس گفت: آخرین خبری که ما داریم، این است که صدور حکم این پرونده دوباره به‌مدت سه‌ماه تمدید شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->