زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم
سرخط خبرها

بازگشت موج گرما به خراسان رضوی (۲۲ خردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۲۱۶۷
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
بازگشت موج گرما به خراسان رضوی (۲۲ خردادماه ۱۴۰۱)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا تا روز چهارشنبه ضمن افزایش دما از حجم بارش‌ها کاسته می‌شود و در اکثر نقاط استان گا‌ها بارش‌های رگباری توام با رعد و برق وجود خواهد داشت.

گروه جامعه | شهرآرانیوز؛ زهرا عنایتی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امروز فعالیت سامانه بارشی در سطح استان ادامه دارد و همراه با وزش باد‌های شدید موقتی و بارش‌های رگباری توام با رعد و برق خواهد بود. همچنین بارش تکرگ، احتمال رواناب و سیلاب در نیمه شمالی و بخش‌هایی از مرکز وجود دارد.

وی افزود: از فردا تا روز چهارشنبه ضمن افزایش دما از حجم بارش‌ها کاسته می‌شود و در اکثر نقاط استان گا‌ها بارش‌های رگباری توام با رعد و برق وجود خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین تا پایان هفته به ویژه روز‌های پنج شنبه و جمعه وزش باد شدید خواهد شد و در مناطق بادخیز همراه با گردوخاک، کاهش دید، کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت همراه است.

وی افزود: طی روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۸ و ۳۰ درجه در نوسان بوده است و پیش‌بینی می‌شود دمای هوای امروز مشهد ۳۰ و ۱۹ درجه باشد.

عنایتی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فریمان با ۱۲ درجه خنکترین و مهولات با ۳۸ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان خاف ۵۸ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است و بیشترین بارش از شهرستان نیشابور ۳ میلیمتر بوده است. میزان بارش در مشهد کمتر از یک دهم میلیمتر بوده است.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۷ ناسالم بوده است و هم‌اکنون این عدد با شاخص ۶۳ نشان‌دهنده این است که هوای مشهد در شرایط قابل قبول قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->