درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد
سرخط خبرها

نینتندو در گذشته بدون اعلام عمومی نسخه‌ای جدید از کنسول‌هایش عرضه کرده

  • کد خبر: ۱۱۲۱۸۲
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
نینتندو در گذشته بدون اعلام عمومی نسخه‌ای جدید از کنسول‌هایش عرضه کرده
نینتندو تایید کرده است که در گذشته کنسول نینتندو سوییچ جدیدی را برای مقابله با هک‌هایی که سیستمشان را هدف قرار داده است، منتشر کرده است.

شهرآرانیوز -  هنوز نمی‌دانیم نسخه جدید کنسول دقیقا چه زمانی منتشر شده و چه بهبود‌هایی داشته است. اما انتشار کنسول جدید در جریان دادگاه گری بوزر، معروف‌ترین هکر کنسول نینتندو سوییچ که اخیرا به زندان محکوم شد، تأیید شد. گری بوزر یکی از اعضای Team-Xecuter است که در سال ۲۰۱۳ شروع به ایجاد و فروش دستگاه‌هایی برای دور زدن محدودیت‌های کنسول و راه‌اندازی چارچوب‌های غیرقانونی روی پلتفرم‌هایی مانند Nintendo Switch و ۳DS کرد. در فوریه، گری بوزر به ۴۰ ماه زندان محکوم شد. اکنون اسنادی از این پرونده در فضای مجازی منتشر شده است که جزئیات و اطلاعات بیشتری را فاش می‌کند، ازجمله توسعه کنسول جدید نینتندو. 

نینتندو گفته است:

«ما در پاسخ به یکی از هک‌ها مجبور شدیم نسخه جدیدی از سخت‌افزارمان را منتشر کنیم و این اصلاح مستلزم ساعت‌ها مهندسی و تنظیمات بی‌شماری در زنجیره‌های تولید و توزیع جهانی ما و البته منابعمان بود. این تأثیرات نتیجه مستقیم حمله به سیستم‌های حفاظتی فناوری ما بوده است.»

هنوز اطلاعاتی از زمانی که این مدل منتشر شده نداریم، اما گمان می‌رود کنسول جدید در سال ۲۰۱۸ آمده باشد، یعنی اگر بعد از این تاریخ یک کنسول سوئیچ خریده‌اید، مدل جدید و بهبودیافته را دارید.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->