ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

سعید صادقی و پرسپولیس تمام شد

  • کد خبر: ۱۱۴۱۴۸
  • ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
سعید صادقی و پرسپولیس تمام شد
بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام سعید صادقی با باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی رسید. این درحالی است که باشگاه استقلال به شدت خواهان این بازیکن بود، اما نتوانست این بازیکن را به خدمت بگیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یک ماه است درباره سعید صادقی می‌شنویم. اینکه فولاد، سپاهان، استقلال، پرسپولیس و یک تیم اماراتی او را می‌خواهند و برخی از این باشگاه‌ها هم پیشنهاد‌های عجیب و غریب به او داده‌اند. یک روز او به استقلال نزدیک شد یک روز به پرسپولیس. روزی حضورش در امارات قطعی می‌شد روزی او را سپاهانی یا فولادی می‌دانستند. آخرین شایعه، اما حکایت از این دارد که او با پرسپولیس به توافق رسیده و بعید نیست امروز به‌عنوان هفتمین خرید یحیی برای فصل جدید از او رونمایی شود.
مدیربرنامه‌های صادقی در مذاکره با پرسپولیسی‌ها و رضا درویش ادعای جالبی را مطرح کرده است: «استقلال ۲۲ میلیارد تومان برای یک فصل به سعید صادقی پیشنهاد داده است. سپاهان اصفهان هم حاضر است ۲۵ میلیارد تومان برای یک سال به او بپردازد و گل‌گهر سیرجان تیم خودش هم ۲۷ میلیارد تومان می‌دهد. حالا شما چقدر می‌خواهید بپردازید؟».
اما آخرین پیشنهاد مالی پرسپولیس به صادقی ۱۲ میلیارد بود که مشابه رقم قرارداد ملی پوشانی، چون علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی است.
سعید صادقی در شهرخودرو شاگرد یحیی بوده و رابطه بسیار خوبی بین این دو برقراراست و دو طرف به تازگی تلفنی با یکدیگر صحبت کرده‌اند.
صادقی در این تماس تلفنی به یحیی گفته: «من و تمام اعضای خانواده‌ام پرسپولیسی هستیم و جای دیگری هم نمی‌خواهم بروم، اما باشگاه باید به خواسته‌های من توجه کند. در حال حاضر پیشنهادات خیلی بهتری بویژه از لحاظ مالی دارم، اما حاضرم با رقمی کمتر پرسپولیسی شوم.»
صادقی که پیشنهادات بالاتر از این رقم را هم در جیب داشت، ترجیح داد جایی بازی کند که دیده شود و به همین دلیل پیشنهاد مالی پرسپولیس را قبول کرد. توافق‌های بین پرسپولیس و صادقی انجام شده بود، ولی دلیل تأخیر این بازیکن برای امضای قرارداد اول به پیش پرداخت و بعد به حضور این بازیکن در شمال کشور برمی‌گشت. بالاخره پنجشنبه پیش پرداخت به حساب صادقی واریز شد و اگر اتفاقی رخ ندهد، سعید شنبه (امروز) به هواداران پرسپولیس معرفی خواهد شد. گفتنی است مذاکرات بین مدیران پرسپولیس و صادقی در محلی خارج از ساختمان باشگاه پرسپولیس انجام و توافق‌ها در آن جلسه نهایی شد.

آخرین خبر: سرانجام صبح امروز صادقی به مدت یک فصل با پرسپولیس قرار داد بست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->